Paweł Pawlak - Wywiad dla Tight Wrestling




Paweł Pawlak (ur. 8 lutego 1989 w Łodzi) – polski zawodnik mieszanych sztuk walki w wadze półśredniej. Walczył m.in. w Fighters Arena oraz PLMMA. Obecnie związany z organizacją UFC.

Kariera MMA:

Debiut
Karierę w zawodowym MMA rozpoczął 28 maja 2010 roku wygranym pojedynkiem z Tomaszem Krauze na gali Strefa Walk: Krysztofiak vs. Bandel.

Fighters Arena
3 września 2010 roku na gali Fighters Arena Łódź 1 stoczył swój drugi zawodowy pojedynek. Jego rywalem był Węgier Laszlo Acs. Polak wygrał jednogłośną decyzją sędziów.

26 marca 2011 roku na gali Fighters Arena Łódź 2 wygrał z Litwinem Matasem Stebuliauskasem.

29 września 2012 roku na trzeciej gali organizacji Figters Arena pokonał w drugiej rundzie przez techniczny nokaut Shamila Ilyasova.

26 stycznia 2013 roku na Fighters Arena 5: Home znokautował już pierwszej rundzie Pawła Latało.

2013
18 maja na PLMMA 17 Extra: Warmia Heroes w Olsztynie wygrał z Arturem Piotrowskim.

12 października w walce wieczoru IV Gali Sportów Walki w Międzychodzie zwyciężył z Węgrem Laszlo Solteszem.

9 listopada na gali MMA Fighters Club pokonał w trzeciej rundzie przez techniczny nokaut Mateusza Strzelczyka.

UFC
13 grudnia 2013 roku poinformowano, że Pawlak podpisał kontrakt z największą organizacją MMA na świecie, Ultimate Fighting Championship.

31 maja 2014 roku Paweł przegrał swój pierwszy pojedynek w zawodowej karierze, debiut w UFC to przegrana jednogłośną decyzją.

Swoją kolejną walkę dla największej organizacji MMA na świecie ma stoczyć we wrześniu lub październiku 2014 roku.

Tight Wrestling: Dziękuję za wywiad, Panie Pawle. Jak się masz?

Paweł: Witam!
Jest coraz lepiej powoli zaczynam sie ruszać więc rehabilitacja idzie sprawnie :)

Tight Wrestling: Może na początek, dla fanów którzy ''mogli nie mieć z tobą styczności'' mógłbyś opisać kilka informacji dotyczących twojej osoby?

Paweł: Trenuje juz 11 lat. Rozpocząłem gdy miałem 14 lat, a mój rekord zawodowy to 10-1. Od roku jestem związany kontraktem z największą organizacją na świecie UFC :)

Tight Wrestling: Skąd wziął się przydomek Plastinho?

Paweł: Przydomek Plastinho wziął się od tego ze jestem bardzo elastyczny i giętki :P :)
Paweł "Plastinho" Pawlak

Tight Wrestling: Na początek zadam Ci pytanie, które z pewnością wielokrotnie słyszałeś. W jaki sposób, kiedy i gdzie rozpoczęła się twoja przygoda ze sztukami walki? Jak nazywa się pierwsza organizacja, w której wystąpiłeś? Pamiętasz swój pierwszy oficjalny pojedynek? 

Paweł: Moja przygoda ze sportami walki zaczęła się w wieku 14 lat, gdy po raz pierwszy poszedłem z bratem na kic boxing. Od tego wszystko się zaczęło, a swój pierwszy pojedynek odbyłem z Tomaszem Krauzem na Strefie walk.



Tight Wrestling: Kto Cię zainspirował w drodze do zostania profesjonalnym zawodnikiem?

Paweł: W sumie nikt mnie nie inspirował po prostu lubiłem trenować i jakoś tak wyszło to przypadek, że zacząłem trenować zawodowo :P :)

Tight Wrestling: Na co dzień występujesz w klubie ''Gracie Barra Łódź''. W jaki sposób dołączyłeś do klubu? Kto jest jego założycielem? Kto oprócz Ciebie występuje w tym klubie?

Paweł: Do klubu Grace Barra Łódź dołączyłem 3 lata temu jest tam naprawę wysoki poziom sportowy, jego założycielem jest Marcin Rogowski (bardzo dobry trener) .Jest tam bardzo dużo zawodników, dokładnie około 23 którzy walczą zawodowo i odnoszą spore sukcesy sportowe :)

Tight Wrestling: Jak oceniasz swoje występy dla takich organizacji jak: Fighters Arena oraz PLMMA?

Paweł: Były to bardzo fajne gale i trudne pojedynki ale dzięki nim sie rozwinąłem i jestem tutaj w UFC :)

Tight Wrestling: Co czułeś w momencie, kiedy podpisywałeś kontrakt z największą federacją na świecie UFC(a miało to miejsce 13 grudnia 2013 roku)? Jakie cele stawiasz sobie? Czy zamierzasz na dłużej związać się z tą organizacją?

Paweł: Po podpisaniu kontraktu z UFC byłem bardzo szczęśliwy. Mam nadzieję że nasza współpraca będzie wieloletnia i pokażę na co mnie stać :)

Tight Wrestling: 31 maja 2014 roku stoczyłeś swoją pierwszą oficjalną walkę dla największej federacji na świecie, którą niestety przegrałeś przez jednogłośną decyzję sędziów. Twoim rywalem był Niemiec polskiego pochodzenia Peter Sobotta. Co możesz nam powiedzieć o tym pojedynku? Jakie odczucia towarzyszyły Ci zarówno przed jak i po pojedynku? Jak oceniasz postawę swojego przeciwnika? Czy możemy się spodziewać rewanżowej walki między Wami?

Paweł: Pojedynek był przegrany, a ja nic nie zrobiłem żeby go wygrać i w 100% przegrałem. Nie byłem gotowy żeby wtedy walczyć przede wszystkim psychicznie ale podjęliśmy decyzje z trenerem o walce więc trzeba było się z tego wywiązać. Chciałbym rewanż ale na razie na niego nie zasłużyłem ale, gdy na niego zasłużę to wtedy się odegram.

Tight Wrestling: Czy kontuzja, która wyeliminowała Cię na 6 tygodni z przygotować do swojej pierwszej oficjalnej walki dla UFC zaważyła na twojej porażce? Jak wyglądała twoja rehabilitacja oraz powrót do zdrowia?

Paweł: Myślę że ta kontuzja miała duży wpływ na moją porażkę, ponieważ jeszcze w okresie przygotowawczym do walki z Sobotą ciągle miałem kontuzję, a  rehabilitacja była bolesna gdzieś do połowy kwietnia, a zerwany mięsień odczuwałem do lipca. Przede wszystkim podczas kontuzji musiałem dużo leżeć i odpoczywać. 

Tight Wrestling: W jakiej organizacji chciałbyś występować?

Paweł: W jakiej organizacji chciałbym występować ?:) Oczywiście tam gdzie jestem w UFC to marzenie każdego fightera.

Tight Wrestling: Jak wygląda tydzień w twoim wykonaniu? Ile czasu spędzasz na siłowni? Jaki rodzaj treningu preferujesz?

Paweł: Trenuję 2-3 razy dziennie z samego rana. Zazwyczaj 3 razy trening kondycyjny i 3 razy trening siłowy albo dynamiczny, a wieczorem sztuki walki itp.

Tight Wrestling: Co Cię najbardziej cieszy w dotychczasowej karierze?

Paweł: Najbardziej mnie cieszy wygrana z Mateuszem Strzelczykiem była to najcięższa moja walka i był to najlepszy zawodnik z którym się mierzyłem.

Tight Wrestling: W jaki sposób spędzasz wolny czas? Masz jakieś hobby? 

Paweł: Wolny czas spędzam z dziewczyną ogólnie leniuchujemy heh ;)

Tight Wrestling: Czy masz jakiś idoli / bohaterów?

Paweł: Nie mam idoli ani bohaterów ;)

Tight Wrestling: Jaka jest Twoja ulubiona technika i dlaczego?

Paweł: Nie mam ulubionych technik :-D

Tight Wrestling: Czy masz lub miałeś styczność ze sterydami lub tego rodzaju używkami?

Paweł: Nie mam styczności z takimi rzeczami jedynie to odżywki które w tym sporcie to podstawa.

Tight Wrestling: Gdzie widzisz siebie za 5 lat?

Paweł: Za 5 lat widzę się w UFC z pasem na biodrach heh :)

Tight Wrestling: Co poradziłbyś osobom, które chcą rozpocząć karierę profesjonalnego zawodnika MMA?

Paweł: Żeby nigdy się nie podawały i szły cały czas do przodu, a to zaprocentuje i efekty będą widoczne na walkach.

Tight Wrestling: Czy wiesz co to jest wrestling?

Paweł: Tak wiem co to jest wrestling w Stanach Zjednoczonych jest to jeden z ich ulubionych rozrywek (zapasy, ciosy, wszystko) :)

Tight Wrestling: Czy jest coś co chciałbyś powiedzieć czytelnikom Tight Wrestling?

Paweł: Zapraszam czytelników Tight Wrestling do śledzenia mojej osoby pokażę jeszcze na co mnie stać, a chętne osoby zapraszam do polubienia mojego fan page https://www.facebook.com/pawelpawlakmma?ref=tn_tnmn będziecie wiedzieli co się u mnie dzieje.

Tight Wrestling: Dziękuję za poświęcenie czasu i udzielenie wywiadu dla Tight Wrestling. Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w karierze oraz życiu osobistym.

Paweł: Dziękuje również pozdrawiam Wszystkich czytelnikow i dziękuje za wywiad!
Paweł Pawlak

0 Odpowiedź "Paweł Pawlak - Wywiad dla Tight Wrestling"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.