WWE Battleground nowy pojedynek dodany, Ryback udziela wywiadu na temat WrestleManii i The Undertakera oraz pojedynku z Goldbergiem, Co wydarzyło się podczas iMPACT Wrestling, Abyss obchodzi urodziny

Według Pro Wrestling Torch pojedynek, który odbędzie się podczas PPV Battleground zostanie ogłoszony podczas dzisiejszego WWE SmackDown Live Event'u, który odbędzie się w Australii.


Podczas poniedziałkowego odcinka WWE Monday Night Raw The Wyatt Family przerwali świętowanie zwycięstwa Kofi'ego Kingston'a, który wygrał z Fandango.
Warto dodać, że Kofi Kingston szybko złapał krzesło i miał się czym bronić.

Oto obecna karta PPV Battleground:

* Daniel Bryan vs. Randy Orton (WWE Championship Match)

* World Heavyweight Champion Alberto Del Rio vs. Rob Van Dam (Battleground Hardcore Rules Match for the World Heavyweight Championship)

* CM Punk vs. Ryback

* WWE Divas Champion AJ Lee vs. Brie Bella (WWE Divas Championship Match)

* Cody Rhodes and Goldust vs. WWE Tag Team Champions Seth Rollins and Roman Reigns

* WWE Intercontinental Champion Curtis Axel vs. R-Truth (WWE Intercontinental Championship Match)

* Kofi Kingston vs. Bray Wyatt

* Dolph Ziggler vs. Damien Sandow (Kickoff Match)

ryback3
WWE Superstar Ryback niedawno udzielił wywiadu, w którym wypowiedział się na temat WrestleManii i pojedynku z Undertakerem oraz walki z byłym WHC Goldbergiem.

''Dorastałem oglądając Goldberga, który przybył i zdominował erę zapasów. Pamiętam dziś jak byłem w liceum i podziwiałem Hulk Hogan'a, który przybył do mojej uczelni i zatrzymał się na kilka dni, ponieważ miał coś do załatwienia i było to dla mnie wielkim przeżyciem. Nigdy nie zapomnę momentu kiedy Goldberg pokonał Hulk Hogana i został nowym mistrzem WHC i miało to miejsce w Atlancie. Reakcja fanów była niesamowita''.

''Chciałbym stoczyć pojedynek z Bill Goldbergiem i wydaje mi się, że ten pojedynek pozwolił by nam zarobić sporo pieniędzy. Ten pojedynek fani WWE wyczekują od dawnoa i mam nadzieję, że WWE uda się sprowadzić Goldberga''.

Ryback został zapytany o to z kim chciałby stoczyć pojedynek podczas WrestleManii:

''Jednym z moich głównych celów jest zakończenie świetnej passy The Undertaker'a na WrestleManii. Jest to coś o czym marzy każdy zapaśnik. Wiele osób twierdzi, że passa Takera nigdy nie powinna się skończyć, ale ja uważam że jestem wystarczająco dobry i pewny siebie, aby zakończyć jego serię oraz wierzę iż jestem w stanie tego dokonać''.

dixie-Carter-Hulk Hogan-

Podczas najnowszego odcinka TNA iMPACT Wrestling Dixie Carter chciała, aby Hulk Hogan dołączył do jej zespołu, lecz były Generalny Manager TNA odpowiedział''I Quit'' po czym wyszedł. 

TNA Superstar Abyss obchodzi dziś 40 urodziny.

0 Odpowiedź "WWE Battleground nowy pojedynek dodany, Ryback udziela wywiadu na temat WrestleManii i The Undertakera oraz pojedynku z Goldbergiem, Co wydarzyło się podczas iMPACT Wrestling, Abyss obchodzi urodziny"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.