Jędruś "The Polish Hammer" Bułecka: Wywiad dla Tight Wrestling

Zapraszamy do czytania kolejne wywiadu z gwiazdą Do or Die Wrestling. Tym razem udało nam się złapać Gorola, który zgodził się na wywiad. 

Tight Wrestling Pytania:

1.Skąd wziął się twój Ring Name ?
2.Skąd pochodzisz ?
3.Dlaczego dołączyłeś do DDW ?
4.Z kim chciałbyś walczyć ?
5.Kiedy rozpoczęła się twoja profesjonalna przygoda z wrestlingiem ?
6.Kim chciałeś zostać w młodości ?
7.Kto jest twoim bohaterem ?
8.Jaki jest twój ulubiony pojedynek ?
9.Masz jakieś zainteresowania prócz wrestlingu ?
10.Jakie są twoje ulubione potrawy ?
11.W przyszłości będziesz próbował swoich sił w większych organizacjach ?
12.Prócz DDW występowałeś w jakiś organizacjach ?
13.Czy kiedyś posiadałeś jakiś pas ?
14.Kto lub co jest dla cb najważniejsze w życiu ?

Jędruś "The Polish Hammer" Bułecka ODPOWIEDZI:

1. Z Ring Name to troszkę długa historia. Na początku mojej wrestlingowej przygody trochę błądziłem z odnalezieniem siebie w roli wrestlera. Wtedy poznałem właśnie Dona, u którego też wielokrotnie mieszkałem i spędzałem czas również poza treningami. Opowiadałem mu o mnie, mojej rodzinie itp Don szybko zorientował się, że skoro mam korzenie góralskie to czemu tego nie 
wykorzystać w ringu i tak też się stało:)

2. Rodzina mojego taty wywodzi się z gór. Jednakże nikomu nie zdradzam konkretnej nazwy miejscowości, ponieważ jest to bardzo mała wioska, nie jest zbytnio znana przez turystów i przez to jest naszą enklawą spokoju. Miejscem gdzie mogę się zaszyć od tego zabiegania życiowego, popatrzeć na piękno gór, 
oddychać świeżym powietrzem i cieszyć się życiem!

3. DDW to jak do tej pory pierwsza szkoła wrestlingu w Polsce, tak więc decyzja o przyłączeniu się i szlifowaniu moich umiejętności była oczywista.

4. Jest wielu wrestlerow z którymi chciałbym spotkać się w ringu. Takim marzeniem z dzieciństwa była walka z Hulkiem Hoganem, dzisiaj bardziej skupiam się na wrestlerach z Europy i rodzinnego DDW. Na przykład moja zbliżająca walka ze Straceńcem jest wyjątkowo interesująca. Jak zobaczyłem Go na ostatniej gali, pomyślałem co za smutas, ciekawe co potrafi w ringu i 
czy dałby radę góralowi!

5. Przygodę zacząłem w lipcu 2008 roku, kiedy to wyjechałem do Szkocji, to tam zacząłem pierwsze treningi pod okiem Kevina Williamsa w federacji 
Wrestlezone i to właśnie z nim stoczyłem pierwszy pełny pojedynek.

6. Miałem dwa marzenia, bycie podróżnikiem i wrestlerem. Obecnie realizuje oba! Tak więc do wszystkich ludzi, wierzcie w marzenia i róbcie wszystko aby je realizować!

7. Jeśli chodzi o wrestling to Hulk Hogan, mam sentyment do tego panocka, bo to jego jako pierwszego zobaczyłem we wrestlingu. Jesli natomiast chodzi o 
życie "prywatne" to bardzo cenie sobie górali, do moich ulubionych należy Ks. Józef Tischner.

8. Mam tutaj dwa. Pierwszy to z Joe Legendem i Kamilem Aleksandrem na All or Nothing, drugi to mój ostatni pojedynek na DDW8 z Kamilem Aleksandrem. W obu przypadkach działo się naprawdę dużo, mogłem zaprezentować swoje umiejętności oraz podejmować naprawdę dobrych wrestlerów.

9. Oczywiście interesują mnie góry i wszystko co z nimi związane. Obecnie zajmuję się też trochę "zdrową żywnością" i alternatywnymi źródłami energii. W wolnych chwilach konstruuje różne dziwne maszyny oraz uprawiam ziemię.

10. Oscypek:) poza tym lubię mięso, baranina albo pieczony kurczak to jest to. 

11. Główny nacisk kładę na Polskę, bo nigdzie się tak dobrze nie walczy jak w Ojczyźnie. Ale myślę też o Niemieckich federacjach wrestlingu, mam już kilka 
propozycji i jak tylko czas pozwoli z chęcią odwiedzę sąsiadów zza zachodniej granicy.

12. Tak, zaczynałem w Wrestlezone i SWE w Szkocji, potem było DDW, w międzyczasie HCW na Węgrzech i GWF oraz TAW w Niemczech. Więc troszkę się tego nazbierało!

13. Hymm pas, pamiętam jak kiedyś tata wrócił z wywiadówki to miałem czerwony ślad po pasie... Jeśli chodzi o wrestling, to jak na razie miałem jeden pojedynek o pas na gali DDW All or Nothing, gdzie wówczas wygrał Joe Legend. Ale liczę, że przyszłość przyniesie mi tytuł mistrzowski!

14. Przede wszystkim rodzina i bliscy. Nie wyobrażam sobie życia bez nich, bez tych wszystkich rozmów, świat rodzinnych i wspólnego spędzania czasu.

Tight Wrestling: Dzięki za wywiad i powodzenia.

Jędruś: Rowniez dzieki! A ja zycze powodzenia w prowadzeniu blogu i mam nadzieje ze jeszcze bedziemy wspolpracowac w przyszlosci!

0 Odpowiedź "Jędruś "The Polish Hammer" Bułecka: Wywiad dla Tight Wrestling"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.