Daniel Bryan udziela wywiadu: Night of Champions 2013, Podróżowanie, Daniel i Brie Bella mistrzami po Battleground

danielbryan-briebella
WWE Superstars Daniel Bryan udzielił wywiadu dla Miami Herald w celu promowania nadchodzącej gali PPV Battleground.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze wątki z wywiadu:


Jakie są twoje odczucia po znalezieniu się w walce wieczoru Night of Champios ?

''To było świetne przeżycie. Kiedyś udawało mi się występować przed małą publicznością liczącą od 200 do 300 osób, a teraz jestem jedną z gwiazd WWE i w ciągu ostatnich dwóch miesięcy jestem wiodącą postacią w WWE. Jest to coś niesamowitego. Niektóre rzeczy dzieją się z dnia na dzień, ale to nie ma wpływu na szybki wzrost moich umiejętności, ponieważ czyniłem to powoli i stopniowo''.

Cieszysz się z podróżowania ?

''Jest to niesamowite przeżycie, ponieważ mogę być w różnych miejscach na świecie i występować przed niesamowitą publicznością''.

Po Battleground ty i Brie odejdziecie jako mistrzowie ?

''To byłoby niesamowite, gdyby udało nam się zdobyć tytuły tej samej nocy. My razem podczas PPV Battleground możemy dokonać czegoś fascynującego. Jestem bardzo podekscytowany, że Battleground jest jutro i jest to szansa dla mnie, aby ponownie odzyskać pas WWE''.

0 Odpowiedź "Daniel Bryan udziela wywiadu: Night of Champions 2013, Podróżowanie, Daniel i Brie Bella mistrzami po Battleground"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.