Chris Stwora - Polish Giant: Wywiad dla Tight Wrestling

Zapraszamy do przeczytania wywiadu, który przeprowadziliśmy z Chrisem Stworą, lepiej znany jako Polish Giant, który miał swój epizod w TNA iMPACT Wrestling.
Zapraszamy do czytania.

Pytania Tight Wrestling:

1.Kim chciał pan zostać w dzieciństwie?

Chris: Witam wrestlingiem zajmuję się 16 lat ,trenuję 3,5
W dzieciństwie chciałem zostać piłkarzem.

TW: W co lubił się pan bawić jako dziecko?

Chris: Jako dziecko lubiłem bawić się w " wojnę "

TW: Kim jest pan z wykształcenia ?

Chris: Z wykształcenia jestem handlowcem.

TW: Słowa, które najlepiej charakteryzują pańską osobę?

Chris: Charakterystyka mojej osoby , uparty , ambitny , lubiący ryzyko , niecierpliwy , czasami impulsywny 

TW: Czym są dla pana zapasy ?

Chris: Zapasy są dla mnie sposobem na życie , i pasją.

TW: Dlaczego postanowiłeś zostać zapaśnikiem ?

Chris: Postanowiłem zostać zapaśnikiem , bo myślę że to jest moje przeznaczenie.

TW: Które zwycięstwo było dla pana najważniejsze w karierze ?

Chris: Rumble match na jednym z show dla LDN gdzie przyciągnąłem sobą oficjeli WWE.

TW: Jak pan spędza wolny czas ?

Chris: Wolny czas spędzam z rodzinom.

TW: Jaka jest pana ulubiona potrawa?

Chris: Ulubiona potrawa , Mam wiele ulubionych potraw .

TW: O czym pan marzy ?

Chris: Marzę o pracy w main streamie.

TW: Czy myślał pan kiedyś, aby spróbować swoich sił w WWE lub TNA(organizacje wrestlingowe) ?

Chris: Cały czas celem numer 1 jest WWE lub TNA.
Po trzech tryoutach podpisanie kontraktu z nimi nie jest dla mnie niemożliwe.
Powiem więcej to tylko kwestia czasu.
Pozdro.

Tight Wrestling: Dziękujemy za czas poświęcony i życzymy powodzenia w karierze.

4 Responses to "Chris Stwora - Polish Giant: Wywiad dla Tight Wrestling"

  1. Fajnie że przeprowadziliście z nim wywiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo słaby wywiad strasznie którki a na dodatek pytania słabo przemyślane

    OdpowiedzUsuń
  3. Nuda. Zbiór pytań bez kontynuacji. Chyba wysłane na fejsie i dostanie wolnych odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://monster24pl.blogspot.com/2016/11/polish-giant-vs-ddw-rzeszow-screw-job.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prosimy nie używać wulgaryzmów.