Superstar TNA Magnus udziela wywiadu na temat: Dlaczego został zapaśnikiem

magnus
Superstar Total Nonstop Action Magnus niedawno udzielił wywiadu.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze wątki z wywiadu:


Dlaczego zdecydowałeś się zostać wrestlerem:

''Kiedy oglądałem moje ulubione gwiazdy wrestlingu Kurt Angle, Sting i Hulk Hogan'a, to dałem sobie takie postanowienie, że ja również zostanę gwiazdą wrestlingu, lecz nigdy nie wyobrażałem sobie, że będę miał okazję współpracować z moimi idolami''.

''Zawsze marzyłem, aby stanąć w jednym ringu z Kurt Angle. Obecnie moim marzeniem jest stoczenie pojedynku z Sting'iem i Hulk Hogan'em, czyli moimi idolami. Jeśli dojdzie do tego, to wreszcie poczuję się spełniony i darzę ogromnym szacunkiem te 3 gwiazdy, które wymieniłem za to co zrobiły dla wrestlingu''.

0 Odpowiedź "Superstar TNA Magnus udziela wywiadu na temat: Dlaczego został zapaśnikiem "

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.