Santino Marella udziela wywiadu: Cele w wrestlingu, powrót do WWE, powstanie Cobry, Rola w wrestlingu, Battle Arts Academy i więcej


Były WWE Intercontinental Champion Santino Marella udzielił 15 minutowy wywiad, w którym omówił cele jakie ma w przyszłości, dlaczego Cobra jest jego finisherem, gdzie jest jego ulubione miejsce pracy- chodzi tutaj o miasto, co najdziwniejszego zrobili dla niego fani i więcej.
Jeśli chcesz wysłuchać wywiadu kliknij TUTAJ
Poniżej przedstawiamy najważniejsze wątki z wywiadu:


Battle Arts Academy:

''To świetne miejsce, w którym jest wiele udogodnień i wszystko znajduje się pod jednym dachem. Mamy ośrodek szkoleniowy MMA, gdzie zapaśnicy zmagają się codziennie zarówno dla rekreacji jak i nabywania doświadczenia. Posiadamy sklepik, bar z przodu oraz profesjonalnych trenerów i niesamowitych chłopców, którzy chcą się uczyć''.

''Budowa była trochę opóźniona, ponieważ ośrodek chciałem otworzyć w lipcu i myślałem, że uda mi się wyprostować wszystkie sprawy przed powrotem do WWE, ale to trwało trochę dłużej niż tego oczekiwałem. Wszystko działa płynnie, a ludzie którzy pracują w Battle Arts Academy są szczęśliwi''.

''Głównie jestem zadowolony z trenerów, których posiadamy, bo są to zawodowcy którzy byli świetnymi gwiazdami. Mamy Mr. Ishikawe z Japonii, który przybył do nas, aby być instruktorem i jest niesamowity. Mamy nauczycielkę kickboxing'u Nichelle Laus, która kickboxing uprawiała ponad 13 lat. Wszyscy trenerzy są z najwyższej półki, dzięki czemu przyszłe gwiazdy wrestling sporo się nauczą''.

Jakie są twoje cele w Battle Arts Academy:

''Chcemy produkować najlepszych zapaśników oraz chcemy stworzyć niesamowity program dla dzieci oraz fitness rekreacyjny. Pragniemy, aby ludzie przychodzili tutaj i uczyli się oraz relaksowali. Chcemy, aby nasi uczniowie poprawiali swoje osiągnięcia w podnoszeniu ciężarów. Każdy odbędzie swoją pierwszą amatorską walkę. Odbywa się sporo treningów mentalnościowych i duchowych. Od małego marzyłem, aby stworzyć takie miejsce''.

Kiedy Cobra została twoją akcją kończącą:

''W 2004 roku podczas występów w Japonii, byłem na kolacji z przyjacielem, który złożył rękę jak wąż. Po roku przypomniałem sobie o tej sytuacji, a następnie podczas pojedynku wykonałem Cobre i od tego momentu jest moją akcją kończącą''.

Powrót do WWE TV w Toronto:

''To było niesamowite przeżycie. Był to świetny weekend, ponieważ w niedzielę miałem Grand Opening Party, we wtorek taping z SmackDown, a w poniedziałek na Raw powróciłem. Jest to jeden z najlepszych momentów w mojej karierze, a fani zaskoczyli mnie pozytywnie''.

Twoja rola w wrestlingu:

''Chociaż raz chciałbym stoczyć pojedynek o World Heavyweight Title przeciwko Alberto Del Rio, który jest mistrzem klasy światowej. Darzą go sporym szacunkiem i chciałbym choć przez chwilę walczyć z nim''.

0 Odpowiedź "Santino Marella udziela wywiadu: Cele w wrestlingu, powrót do WWE, powstanie Cobry, Rola w wrestlingu, Battle Arts Academy i więcej"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.