Powód nieobecności Eddie Guerrero w trybie 30 lat WrestleManii, Bully Ray "Chciałbym zobaczyć Jima Rossa w TNA..", Rey Mysterio o kontuzji Sin Cary


Jak dobrze wiemy Eddie Guerrero będzie obecny w najnowszej części gry WWE 2K14. Mimo to Eddie nie jest obecny w trybie 30 lat WrestleManii. Chodzi tu m.in o pojedynek z Chrisem Benoit'em, ale z wiadomych przyczyn jest to niemożliwe. Drugim pojedynkiem Eddiego jest z Kurt'em Angle. WWE tłumaczy się, że ani oni, ani 2k Sports nie ma podpisanej z zawodnikiem umowy, pozwalająca na wykorzystywanie jego wizerunku. Jest też trzeci pojedynek, tym razem z Roddy Piperem. Tutaj chodzi o niedogadanie się przez Pipera z umową. Jest duża szansa, aby pojedynek ten pojawił się w późniejszym DLC gry, ale to nie jest nadal pewne...


Ostatnio Bully Ray wypowiedział się o Jimie Rossie "Chciałbym zobaczyć Jima Rossa w TNA. Myślę, że TNA mogłoby skorzystać z obecności Jima. Kiedy Ja i Devon podpisywaliśmy umowy z WWE, to uzgadnialiśmy to z Jimem Rossem." 

Podczas weekendu Rey Mysterio skomentował dla mediów w Meksyky częste kontuzje Sin Cary. Poniżej wypowiedź:

"Podobnie do mnie, gdy przyjechałem do Stanów Zjednoczonych po moim czasie w AAA. W pierwszym roku doznałem kilka urazów, a następnie kolejne i kolejne. Mam nadzieję, że Sin Cara szybko powróci, a jeśli będą chcieli widzieć nas jako Tag Team, to tak zrobimy"

0 Odpowiedź "Powód nieobecności Eddie Guerrero w trybie 30 lat WrestleManii, Bully Ray "Chciałbym zobaczyć Jima Rossa w TNA..", Rey Mysterio o kontuzji Sin Cary"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.