Nowy wpis na stronie Jim Ross'a, w którym opowiada na temat emerytury

WWE Hall of Fame Jim Ross opublikował pierwszy post na swojej stronie od momentu odejścia z WWE:

''To był trudny dzień, 11 września 2013 był moim ostatnim dniem w WWE''.

Trudno uwierzyć, że pracowałem w WWE ponad 20 lat, kiedy zadebiutowałem w WWE na WM 9 to było coś wielkiego.

Czas leci, a mi zajęło 19 lat aby stać się tym kim jestem.

Tak więc, w wieku 61 lat postanowiłem zamknąć pewien rozdział w moim życiu i rozpocząć odkrywanie nowych przygód, podczas gdy mój stan zdrowia jest świetny.

Teraz jestem skupiony na napisaniu autobiografii oraz mam nadzieję, że niedługo zagoszczę w WWE choćby na jedną noc.

0 Odpowiedź "Nowy wpis na stronie Jim Ross'a, w którym opowiada na temat emerytury "

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.