Mark Henry udziela wywiadu: Młodzi zapaśnicy, Mistrz WWE, Nowy kontrakt z WWE

mark-henry
Zapraszamy do czytania kolejnego wywiadu, który pojawił się na blogu tym razem z udziałem Mark'a Henry'ego, który opowiadał o byciu mistrzem itp. Jeśli jesteście ciekawi co powiedział Mark, to zapraszamy do przeczytania całego artykułu.


WWE Superstar Mark Henry pojawił się w The Jay Mohr Podcast, a następnie udzielił wywiadu:

Dlaczego nie jesteś mistrzem:

''Wiesz co, ja jestem mistrzem. Ron Simmons był mistrzem, ale jeśli chodzi o pas WWE, to zajmuje bardzo dużo czasu, aby go zdobyć. Wydaje mi się, że mój czas minął i musimy zatrudniać młodych zapaśników, a ja od dwóch lat pracuję z przyszłymi gwiazdami WWE i staramy się znajdować młodych, przystojnych, wysportowanych i inteligentnych ludzi, który będą umieli powiedzieć coś mądrego i będą umieli pociągnąć tłum fanów za sobą. Jestem jednym z niewielu, który mimo upływu lat nadal mogę pracować z każdym zapaśnikiem. Staramy się zatrudniać ludzi, którzy mają za sobą karierę sportową min. gra w piłkę nożną, koszykówkę lub uprawianie dyscyplin olimpijskich''.

Nowy kontrakt z WWE:

''Mam zamiar być w WWE przez co najmniej trzy lata, ponieważ dostałem podwyżkę i podpisałem kontrakt.

0 Odpowiedź "Mark Henry udziela wywiadu: Młodzi zapaśnicy, Mistrz WWE, Nowy kontrakt z WWE"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.