Jim Ross opowiada na temat relacji z WWE

WWE Hall of Fame Jim Ross niedawno rozmawiał z Ariel Helwani'm dla MMAFighting.com i w wywiadzie opowiedział na temat odejścia z World Wrestling Entertainment.

''Wydaje mi się, że to było po prostu po dobrej, długiej rozmowie z prezesem WWE Vince McMahon'em i uznałem, że najwyższy czas, aby zakończyć swoją przygodę w WWE i rozpocząć nową, a jeśli chodzi o plotki na temat złego traktowania, to informuję was iż podczas mojego pobytu w WWE nigdy nie byłem źle traktowany''.

''Jestem optymistą i w swojej karierze miałem problemy zdrowotne, ale dzięki Bogu za każdym razem radziłem sobie z nimi i obecnie czuję się bardzo dobrze, a teraz zamierzam przejść do następnej rzeczy(pewnie chodzi tu o pisanie biografii)''.

0 Odpowiedź "Jim Ross opowiada na temat relacji z WWE"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.