Gwiazdy WWE wypowiadają się na temat pomocy Bryan'owi na Raw

Na oficjalnej stronie WWE.com pojawił się artykuł, w którym superstar WWE omawiają zeszłotygodniowe Raw i pomoc Daniel'owi Bryan'owi.
Poniżej przedstawiamy kilka komentarzy:

Zack Ryder: ''W zeszłym tygodniu byłem chory i zmęczony, ponieważ co tydzień oglądałem jak Daniel Bryan jest atakowany przez The Shield. To nie fair. Wiedziałem, że pewnego dnia pomogę Daniel'owi, na miejscu którego mogłem być ja, Kofi lub Dolph Ziggler. Więc zdecydowaliśmy się pomóc Bryan'owi nie zważając na konsekwencje''.

R'Truth: ''Nie wiem, czy to była dobra decyzja, aby pomóc Daniel'owi na Raw, ale musiałem zrobić co było słuszne. Jestem wciąż zaskoczony moimi czynami na Raw''.

Darren Young: ''Nie mam problemu z tym, że na Monday Night Raw pomogłem Daniel'owi Bryan'owi i planuję zrobić jeszcze jedną szaloną rzecz''.

Titus O'Neil: ''Dla nas nagrodą było to, że fani WWE zadowoleni poszli do domu. Nasza robota została wykonana i musieliśmy podjąć taką decyzję, ponieważ nie mogliśmy patrzeć jak Daniel Bryan jest szmacony''.

0 Odpowiedź "Gwiazdy WWE wypowiadają się na temat pomocy Bryan'owi na Raw"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.