DDW Unchained Odcinek #4- Raport

Zapraszamy do czytania raportu z najnowszego odcinka DDW Unchained.

Na DDW #4 zaprasza Mira, a przed rozpoczęciem kolejnego odcinka dostaliśmy skrót wideo z najnowszej gali DDW 8, która była bardzo emocjonująca i nie obyło się bez wielu zaskakujących rozstrzygnięć według mnie.


Tak więc mogliście zobaczyć co wydarzyło się podczas DDW 8, a poniżej zamieściliśmy kilka zdjęć z gali DDW 8.

Zapraszamy również na stronę ddwwrestling.pl

Następnie dostaliśmy filmik z Intensywnego kursu letniego, który odbył się 5-16 sierpnia w Rzeszowie.

Don Roid:

''Cześć, witam wszystkich tutaj Don Roid i jestem właśnie w drodze do ''Klubu pod palmą'', czyli miejsce, w którym odbywa się Do or die Wrestling, a dziś jest pierwszy dzień Letniego Kursu DDW 2013 i powinno być sporo nowych osób, nie mogę doczekać się, aż ich poznam i liczę, że znajdę nową wschodzącą gwiazdę DDW. 
Więc pierwszy dzień powinien być bardzo interesujący i jest to mój ulubiony dzień. Zobaczymy jak to będzie''.

''Więc mamy 3 dzień, a niektórzy chłopacy zaczynają trochę pękać. Pierwszy dzień był dość łatwy, a drugiego dnia mieliśmy już pierwszą ofiarę. Mała kontuzja ramienia, nic poważnego, a natomiast 3 dnia pracowaliśmy bardzo ciężko. Były bumpy, potem chain wrestling i zobaczymy co będzie dalej''.

Mateusz Ostrowski:

''Nazywam się Mateusz, pochodzę z Gdańska. Postarałem się przyjechać do DDW, ponieważ od pewnego czasu o tym myślałem i uprawiałem kiedyś różnego rodzaju sporty, ale wrestling jest moją pasją od dawna i dlatego zdecydowałem się przyjechać''.

Grzegorz Bleja, uczestnik zeszłorocznego kursu letniego DDW.

'' W zeszłym roku przyjechałem na 2 tygodniowy kurs letni DDW, który bardzo mi się spodobał. Myślę, że nauczyłem się wielu ciekawych rzeczy i jest to najlepsze miejsce, aby zacząć swoją przygodę''.

Ivan Boikov:

''Mam na imie Ivan, przyjechałem z Ukrainy, z miasta Zaporoże, a wrestling to po prostu moja pasja i za każdym razem, kiedy tu przyjeżdżam, to moja podróż trwa od 30 do 40 godzin w zależności od tego czym podróżuje''.

Don Roid:

''Dziś jest 7 dzień kursu. 6 dzień był dość ciężki- uderzenia, kopnięcia, tego typu rzeczy i widzę, że kilku chłopaków zaczyna się wyróżniać i tych kilku chłopaków w przyszłości może być w DDW''.

Kamil Aleksander:

''W tym roku na kursie nie jestem tylko uczniem, ale także nauczycielem i jest to dosyć ciekawa rola, to taki test moich umiejętności i nowe doświadczenie w mojej karierze. Jest to dosyć ciekawe przeżycie''.

Pan Pawłowski:

''DDW Wrestling daje naprawdę niesamowite możliwości rozwoju, na początku sam się tutaj szkoliłem i poznawałem tajniki wrestlingu, a teraz doszedłem do takiego poziomu, że samemu mogę pomagać i szkolić młodszych adeptów''.

Kamil:

''Owszem jestem wypruty z energii, bo co innego jest być trenerem przez 3 godziny dziennie, a co innego jest trenować przez 6 godzin dziennie. Potem popływać nad jeziorem, pójść na siłownię''.

Arek:

''Wydaje mi się, że jest to naprawdę fantastyczna sprawa, że zdobytym doświadczeniem możemy się dzielić i przez to pro-wrestling się rozwija''.

Następnie odbył się wywiad z uczestnikami kursu letniego DDW, w którym udzielił się mati, Alan, Luxus, Wiktor oraz Klarys, Robert Star, Kamil Leśny.

Następnie wypowiedziała się Mira'' Wrestling, to mieszanka sportu i rozrywki, które jest świetnym 
połączeniem''.

Don Roid: ''A więc mamy dzień dziewiąty ? Widzicie właśnie o to chodzi. To naprawdę jest intensywny kurs treningowy. Szczególnie dla mnie i Kamila, ponieważ jesteśmy w ringu sześć godzin dziennie. Bumpy, odbijanie od lin, slamy, wszystkie te rzeczy przez sześć godzin dziennie. Mamy przerwy dzięki, którym mogę szybko skoczyć do domu zjeść lunch, a następnie wracam 
na kolejne 3 godziny. Rozkładamy ring na świeżym powietrzu na korcie tenisowym. Mamy nadzieję, że ludzie będą przechodzić i zainteresują się tym co robimy na otwartym treningu. Usłyszymy parę słów od naszych ludzi i zobaczymy jak podoba im się trening na zewnątrz. 

Oglądajcie dalej''.

Muzyczna z WWE SmackDown vs Raw 2007 i mamy przygotowanie ringu :)

Wypowiedź widzów'' Ja jestem wstrząśnięty, że mogę być widzem takiego świetnego widowiska, szacunek''.

Następnie wypowiedział się Daniel Turek Turczyn, który wraz z Droops'em prowadzą bardzo ciekawe audycje, dzięki którym możecie lepiej poznać DDW.

Don Roid:

''Dziękuje wszystkim za przybycie, ale to jeszcze nie koniec bo mamy dla was galę DDW 8 i razem możemy sprawić, że wrestling będzie w naszym kraju czymś, z czego możecie być dumni. Ok, wszyscy dajcie tu swoją dłoń. Za udaną galę jutro DDW !!!''.

''To ostatni dzień kursu, nie czujemy tak tego, bo wciąż jest przed nami gala w sobotę. Zazwyczaj 
ostatniego dnia wszyscy są smutni, ale ze względu na galę wszyscy są szczęśliwi i troszeczkę zdenerwowani. Myśle, że będzie super. Ten kurs wyglądał zupełnie inaczej, bo w 2009 roku pojawiło się 6 zawodników. Do zobaczenia za rok''.

Już 25/10/2013 Jędruś Bułecka vs Straceniec oraz gościem specjalnym będzie sześciokrotny mistrz europy w judo JANUSZ WOJNAROWICZ.

Czas na pojedynek Jędruś Bułecka vs Kamil Aleksander, a przy ringu obecny był Pan Pawłowski. 
Zwycięzcą pojedynku został Jędruś, a po pojedynku Pan 

Pawłowski wyciął krótkie promo. 

Następnie Kamil Aleksander rozmawiał z dziewczyną Pan'a Pawłowskiego, który przybył do pokoju i szyderczo śmiał się do Kamil'a. 

Następnie Pan Pawłowski wyciągnął psie jedzenie i wyrzucił je z puszki do miski dla psa, a to jedzenie miał zjeść Kamil Aleksander, a dziewczyna Pana Pawłowskiego włożyła głowę Kamil'a do psiej karmy. 

Tym akcentem kończymy DDW Unchained #4


Wideo:


autor: Mateusz Polak

0 Odpowiedź "DDW Unchained Odcinek #4- Raport"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.