Daniel Bryan udziela wywiadu na temat: Pierwszy trening po ukończeniu szkoły średniej i więcej

WWE Superstar Daniel Bryan udzielił wywiadu dla Rover Morning Glory.
Poniżej przedstawiamy wideo + najważniejsze, przetłumaczone wątki z wywiadu.

Pierwszy trening po ukończeniu szkoły średniej:

''Kiedy ukończyłem liceum, to w ten sam dzień wieczorem udałem się do Texas'u w celu trenowania z legendą wrestlingu Shawn Michaels'em''.

Smarowanie się olejem:

''Nie jestem jednym z facetów, którzy smarują się olejem przed każdym pojedynkiem od dołu do góry. Chcę dobrze wyglądać w tv, a olej sprawia iż wydajemy się dużo szczuplejsi. Najlepsze jest to kiedy widzisz jak zapaśnik przychodzi do ringu i jest cały wysmarowany od dołu do góry, to zbiera mnie na śmiech''.

Niezależny wrestling:

''W niezależnym wrestlingu pracowałem 10 lat. Jeździłem po różnych organizacjach w Japonii i Europie bądź w Meksyku, gdzie nauczyłem się różnych stylów walki. Rozmawiałem z jednym z zapaśników na temat spania w samochodzie, więc mogłem trenować w Dojo w Japonii i nigdy nie poddawałem się tylko cały czas trenowałem i stawałem się coraz lepszym zapaśnikiem''.

''Jeśli kochasz to co robisz, to nie patrzysz na pieniądze, ani na trening po prostu robisz to co kochasz. Wychowałem się w słabej rodzinie żartuje obecnie zarabiam 1000 dolarów miesięcznie, tyle zarabiałem w niezależnych organizacjach. Chciałem odwiedzić wszystkie organizacje i ciągle uczyć się nowych akcji''.

Twoje randki z Brie Bella:

''Moja przygoda z Brie rozpoczęła się od pierwszej randki, po której zaiskrzyło. Kilka dni przed spotkaniem ze mną skończyła się spotykać z pewną osobą. Obecnie jesteśmy ze sobą 2,5 roku. Wraz z Brie i jej siostrą występuje w Total Divas''.

0 Odpowiedź "Daniel Bryan udziela wywiadu na temat: Pierwszy trening po ukończeniu szkoły średniej i więcej"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.