Daniel Bryan i Brie Bella zaręczeni +plany na przyszłość, WWE 2K14 akcje kończące + Triple H DVD

danielbryan-briebella
WWE Superstar Daniel Bryan i Brie Bella zaręczyli się.

Para jest razem ze sobą od trzech lat, a w środę Daniel Brtan zadał pytanie Brie Belli podczas wędrówki w Big Sur, California czy zostanie jego żoną.


Brie:

''Nigdy w moim życiu nie widziałam go tak zdenerwowanego. Podczas WrestleManii tak się nie denerwował. Daniel jest bardzo nerwowy i nasza miłość jest jak zainkasowanie potężnego kolana od mojego Danielka. Następnie Daniel powiedział do mnie, że mnie kochać będzie do tego momentu do kiedy na świecie będą oceany''.

Daniel Bryan ujawnił, że starał się poczekać na idealny moment, który wreszcie nastąpił, a nasz ślub odbędzie się między kwietniem a czerwcem przyszłego roku.

View image on Twitter

Poniżej przedstawiamy The Big Show'a, który wykonuje Chokeslam na Mick Foley'u w WWE 2K14


Poniżej przedstawiamy wideo z udziałem Sin Cary, który wykonuje Senton Bomb na Jinder Mahal'u w WWE 2K14


Poniżej przedstawiamy najnowszy odcinek WWE SmackDown BackStage Fallout, z udziałem The Great Khali & Santino Marella wykonujący ''Cobre'' vs The Real AMERICAN.


triple-h-6
Zawsze ciekawe jest życie prywatne kilku naszych ulubionych zapaśników. Aby dowiedzieć się w jaki sposób zostali gwiazdami wrestlingu oraz ulubieńcami fanów w ciągu kilkunastu lat, to niedługo ukaże się wideo, w którym będziecie mogli nieco bliżej poznać gwiazdy takie jak: Triple H, czy The Undertaker.

Triple H dodał, że The Game został stworzony dla wrestlingu, aby być jego ikoną przez najbliższe kilka lat.

Paul Levasque to młody, zdeterminowany chłopak, któremu udało się dostać do WWE, a opowieść o początku kariery Triple H zaczyna się tak jak każda inna, tylko przebieg jest dużo lepszy.

0 Odpowiedź "Daniel Bryan i Brie Bella zaręczeni +plany na przyszłość, WWE 2K14 akcje kończące + Triple H DVD"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.