Co się dzieje z Odjechanym? - wyjaśnienia


Miałem wrócić na początku września z kolejnym odcinek z serii Odjechany ocenia.  Jednak mam teraz duzo sprawdzianów i poprawek, nie mogę znaleźć czasu, a jak już go mam, to nie chce mi się nic robić poza lenistwem. Jak tylko znajdę chęci, aby coś napisać, zrobię to, ale nie będą to systematyczne odcinki, a sporadyczne artykuły. Największa aktywność wykażę na pewno gdy będzie zimno, bo nie będę wychodził tak często z domu.  Zima będzie to jeszcze coś lepsze, gdyż nie będę miał treningów tak często, szybko będzie ciemno, więc będzie jeszcze więcej artykułów. 

To na tyle myślę, że takie wyjaśnienia się wam należały :)

1 Response to "Co się dzieje z Odjechanym? - wyjaśnienia "

  1. a co mnie to gowno obchodzi. i poprawki we wrzesniu -,-

    OdpowiedzUsuń

Prosimy nie używać wulgaryzmów.