Chris Masters udziela wywiadu: praca z John'em Ceną, powrotu do WWE lub TNA i więcej

chris-masters
Była gwiazda WWE Chris Masters niedawno udzielił wywiadu, w którym wypowiedział się na temat pracy z John'em Ceną, powrotu do WWE lub TNA i więcej.
Oto najciekawsze wątki z wywiadu:

Jaki był twój ulubiony feud, w który byłeś zaangażowany:

''Moim ulubionym wątkiem w WWE była możliwość pracowania z Shawn Michaels'em, który był moim bohaterem z dzieciństwa. To było świetne przeżycie zdobywając pas WHC przy jego boku. Świetnie mi się z nim współpracowało nim przeszedł na emeryturę i ja byłem w stanie włamać się do pokolenia starszych gwiazd, które obecnie odeszły z WWE bądź do TNA lub na emeryturę''.

Praca z John'em Ceną:

''Zasadniczo zaczęliśmy szkolenie na zapaśnika w tym samym dniu, dokładnie w tedy miałem 16 lat. Więc dlatego łatwo nam się pracowało od samego początku. Jednak po dwóch miesiącach treningów złamałem nogę i musiałem przejść operację, a moja rehabilitacja trwała kilka lat, ale dzięki John'owi udało mi się przybyć do WWE i kilka lat pracowałem z nim. Jeśli chodzi o kłótnie to nigdy nie miały miejsca, dzięki czemu dużo lepiej nam się współpracowało. Nasze osobowości są bardzo różne, ale mimo tego świetnie nam się pracowało''.

Powrócisz do WWE:

''Wiesz nie można niczego wykluczyć, ale głównym problemem jest mój konflikt z WWE przez co zostałem zwolniony. Jest wielu facetów, którzy zasługują na szansę dołączenia na Raw lub SmackDown, które co tydzień oglądam i staram się być na bieżąco.
Jeśli miałbym powrócić do WWE, to musiał bym wiedzieć na czym stoję i chciałbym być ważną osobą show. Kiedy byłem w WWE, to często myślałem, co bym zrobił jakbym dostał ofertę z TNA. Obecnie mam tylko 30 lat i sporo czasu, aby rozwinąć moją karierę więc zobaczymy co będzie w przyszłości i może powrócę do WWE''.

Przejdziesz do TNA:

''Obecnie jestem otwarty na wszystkie propozycje, ponieważ wrestling to moja pasja i chciałbym cały czas ją realizować. Może uda mi się dołączyć do TNA lub WWE, ale na chwilę obecną nie mam żadnych konkretnych ofert''.

Oto wywiad wideo:

0 Odpowiedź "Chris Masters udziela wywiadu: praca z John'em Ceną, powrotu do WWE lub TNA i więcej"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.