Big Vito Wrestling Academy otwarte !

Big Vito Wrestling Academy ma zaszczyt ogłosić, że od dziś jest to nowe miejsce treningowe i rozwojowe dla organizacji Dragon Gate, Evole, Shine i pozostałych.

Big Vito:

''To jes wielki dzień dla wszystkich zainteresowanych fanów wrestlingu. W ciągu ostatnich tygodni ciężko pracowałem i jestem z tego dumny. W Big Vito Wrestling Academy pracują przyszłe gwiazdy, które są wysyłane do WWE i Japonii. Jeśli szukasz miejsca, w którym można się wiele nauczyć to dobrze trafiłeś. Na początku sam odbywam trening, a następnie uczę jedną z grup. Moje doświadczenie pomoże szybko rozwijać przyszłe gwiazdy wrestlingu, które dzięki mnie mogą być najlepsi''.

''Big Vito Wrestling Academy jest to świetny początek z profesjonalną karierą zapaśniczą, a w tym miejscu nauczysz się bardzo dużo i osiągniesz wykształcenie na wysoki poziomie. Czekam na spotkanie z wami wszystkimi, którzy przychodzą pod mój dom, aby się uczyć''.

0 Odpowiedź "Big Vito Wrestling Academy otwarte !"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.