Charlotte udziela wywiadu: Ric Flair, doświadczenie w ringu i więcej

WWE NXT Diva oraz córka Ric Flaira, czyli Charlotte udzieliła wywiadu dla WWE.com:
Poniżej przedstawiamy najważniejsze wątki z wywiadu:

WWE.com: Czy twój ojciec sugerował ci,abyś poszła w jego ślady:

Charlotte: To było czymś co zawsze powtarzał, a następnie dodawał iż występy w ringu są czymś fenomenalnym. Tato zawsze zapisywał mnie do szkół sportowych i liczył na mnie, a ja dzięki nie mu stawałam się coraz lepsza i osiągałam lepsze sukcesy w nauce. Kiedyś nadszedł moment, że powiedziałam tacie iż chcę zacząć uprawiać wrestling, a on odpowiedział ''OK Dziecko niech tak będzie i trenuj w ringu''. Nigdy nie zapomnę mojego pierwszego treningu w ringu z moim ojcem oraz bratem. Oni zawsze wierzyli we mnie i ma to spore znaczenie w mojej karierze''.

WWE.com: Opisz swoje doświadczenie w ringu:

Charlotte: Nie jestem tą samą osobą co w zeszłym roku, ponieważ nauczyłam się bardzo wiele akcji. Słowa nie potrafią wyjaśnić naszych czynów. Prócz tego, że trzeba być świetnym sportowcem, to również artystą. W ringu zawsze spisywałam się bardzo dobrze, lecz bycie artystą wychodziło mi słabo. W moim pojedynkach staram się wykonywać niektóre akcje, które kiedyś wykonywał mój ojciec. Przez znaczną część swojej kariery, to mój ojciec pomagał mi w rozwoju i przygotowaniach do prawdziwego wrestlingu''.

WWE.com: Jaki jest twój cel na obecną chwilę:

Charlotte: W przyszłym roku zostać NXT Divas Champion''

0 Odpowiedź "Charlotte udziela wywiadu: Ric Flair, doświadczenie w ringu i więcej"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.