Curtis Axel opowiada o swojej rodzinie

WWE Intercontinental Champion Curtis Axel niedawno udzielił wywiadu dla NorfolkNavyFlagship.com, w celu promowania zbliżającego się show do Norfolk.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze wątki z wywiadu:

Jak to jest kiedy zdobywasz pas IC tak jak twój ojciec?''Cały tydzień przed PPV Payback rozważałem jak walczyć, lecz teraz mam kolejny problem a mianowicie to PPV Money in the Bank podczas której bronie tytuł w starciu z The Miz'em.
Mój dziadek był bardzo szczęśliwy, że przyniosłem do domu ten sam pas, co on kiedyś zdobywał. Czuję się zaszczycony, że mogę zapisać się w historii zdobytych pasów razem z moją rodziną''.

Kto jest najważniejszą osobą, która doradza ci jak walczyć?'' Tą osobą jest Paul Heyman, którego słucham przed każdym pojedynkiem, ponieważ on posiada sporo informacji na temat moich przeciwników i jeśli mam jakieś pytanie, to on zawsze udzieli mi odpowiedzi. Drugą osobą, która doradza mi jest mój dziadek, ponieważ krytykuje moją pracę i motywuje do dalszego treningu''.

0 Odpowiedź "Curtis Axel opowiada o swojej rodzinie "

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.