NEWSY #3: 17 grudnia 2013

Royal Rumble Live on Tight Wrestling

TEMATY:
IC Champion Big E Langston wypowiada się na temat: John Cena, NXT, Wymarzony Rywal, Randy Orton na dłużej mistrzem, Paul Heyman i Stephanie komentują Raw, Tag Team Match na SmackDown, Zapowiedź przyszłotygodniowego odcinka Christmas Raw, Shawn Michaels komentuje segment na RAW, Co wydarzyło się po zakończeniu Raw ?

NEWSY:

- WWE IC Champion BIG E LANGSTON niedawno udzielił wywiadu dla Chad Dukes Wrestling Show, w którym wypowiedział się na temat NXT i więcej:

John Cena: W ciągu kilku lat John bardzo mi pomógł, ponieważ mogłem liczyć na rady z jego strony oraz miałem możliwość odbywania wspólnych treningów z Ceną. Mieszkam ok 15 minut od siłowni John'a, w której codziennie ćwiczę. John to świetny przyjaciel, a za razem mój mentor. Jestem bardzo wdzięczny za czas który poświęcił dla mnie.

NXT: W NXT możemy znaleźć kilku świetnych zapaśników, którzy z dnia na dzień podnoszą swoje umiejętności na coraz wyższy poziom. Jestem wielkim fanem NXT, ponieważ w rozwojówce mam wielu przyjaciół z którym występowałem oraz będę występował. Liczę na, to że w 2014 roku do głównego rosteru zostanie wprowadzonych kilka nowych nazwisk.

Wymarzony rywal: Jest kilku zapaśników, z którymi chciałbym się zmierzyć. Jednym z nich jest wielka legenda wrestlingu, czyli The Undertaker, następny w kolejce to Vader oraz Batista, do którego byłem porównywany w NXT.

- Wszystko wskazuje na, to że obecny mistrz World Heavyweight i WWE zachowa oba pasy, aż do WrestleManii. Poniżej przedstawiamy zdjęcie, na którym widać jak nazwisko''Randy Orton'' jest rysowane na pasie World Heavyweight:

- Paul Heyman i Stephanie McMahon za pośrednictwem Twittera wypowiedzieli się po zakończeniu najnowszego odcinka WWE Monday Night Raw:

'' Wczoraj odbyłem świetną rozmowę z Brock'iem Lesnarem na temat nowego WWE World Champion'a Randy Orton'a''.

'' Podczas najnowszego odcinka WWE Monday Night Raw dowiedziałam się, że podczas Christmas Raw otrzymam węgiel od świętego mikołaja''.

- Podczas dzisiejszego tapingu WWE SmackDown odbędzie się Tag Team Match, w którym obecni mistrzowie Cody Rhodes & Goldust zmierzą się z członkami The Wyatt Family(Eric Rowan i Luke Harper)

- Poniżej przedstawiamy wideo promujące najnowszy odcinek WWE Monday Night Raw''Christmas Raw'', w którym udział wezmą zły mikołaj-Damien Sandow oraz Dobry mikołaj-Mark Henry:


- Podczas najnowszego odcinka WWE Monday Night Raw niespodziewanie pojawił się Shawn Michaels, który przerwał wypowiedź CM Punk'a, a następnie kłócili się ze sobą, czyżby 
szykował się kolejny feud?


''Nie ma to jak w ostatniej chwili otrzymać telefon, ale zawsze miło zobaczyć fanów na Raw''.

- Po zakończeniu najnowszego odcinka Monday Night Raw odbył się Dark Match, w którym John Cena zmierzył się z Randy Orton'em, a sędzią specjalnym był Booker T. Pojedynek wygrał John Cena przez DQ, ponieważ RANDY zaatakował Booker'a T, a następnie pasem uderzył byłego mistrza.

Po pojedynku Booker zaatakował mistrza, a John wykonał AA. Na zakończenie Booker T wykonał Spinaroonie.

0 Odpowiedź "NEWSY #3: 17 grudnia 2013"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.