Curtis Axel wypowiada się na temat dwóch gwiazdy NXT, Alberto Del Rio udziela wywiadu(Pojedynek z Ceną, Kto przybędzie do WWE, Najtrudniejszy przeciwnik, Co chce osiągnąć, Eddie Guerrero), Survivor Series pojedynki, Wideo promujące 3 pojedynki, które odbędą się podczas SS, Big E Langston ukazuje swą dominację

-Były mistrz IC Curtis Axel niedawno wypowiedział się na temat kilku gwiazd WWE NXT:

''Jestem wielkim zwolennikiem talentu, który posiada Bo Dallas. Wiem, że obecnie jest mistrzem NXT, ale pamiętam go kiedy w wieku 18 lat rozpoczynał profesjonalną przygodę z wrestlingiem. Bo, to przyszłość WWE i nie mogę się doczekać, kiedy zostanie wprowadzony do głównego rosteru''.

''Kolejnym zapaśnikiem, który jest bardzo ceniony prze ze mnie jest Sami Zayn, świetny lotnik, który bardzo dużo wnosi do WWE. W przyszłości Bo i Sami powinni stać się bardzo ważną częścią w układance WWE''.

- Były World Heavyweight Champion Alberto Del Rio nie dawno udzielił wywiadu dla DirecTV w celu promowania nadchodzącej, dzisiejszej gali PPV Survivor Series. Poniżej przedstawiamy najważniejsze wątki z wywiadu:

Jakie są twoje odczucia po pojedynku z John'em Ceną podczas Hell in a Cell i czy podczas Survivor Series wynik starcia będzie inny?

''Ostatni pojedynek, czyli ten który odbył się podczas Hell in a Cell był niesamowitym starciem, najlepsze wydarzenie podczas gali. Dzień przed rozpoczęciem gali bardzo bolała mnie głowa i miałem gorączkę oraz często wyczuwałem ból w plecach przez co ja również nie byłem zdrowy na 100 %. Wydaje mi się, że dzisiejszy pojedynek, który odbędzie się podczas Survivor Series będzie dużo lepszy niż poprzedni, ponieważ oboje będziemy w 100 % zdrowi. Najlepszy pojedynek gali, to walka, w której biorę udział''.

Który zapaśnik(luchador) mógłby przybyć do WWE?

''W Meksyku znajduje się kilka świetnych zapaśników, którzy są obserwowani przez WWE. Głównym problemem stanowi styl, który prezentuje luchador, bo strasznie różni się od tego, który jest w WWE. Trudno mi powiedzieć, który luchador mógłby dołączyć do WWE i zrobić coś spektakularnego, tak jak ja oraz Rey Mysterio''.

Kto był twoim najtrudniejszym przeciwnikiem w WWE?

''Wszyscy, ale gdybym miał podawać dwa nazwiska, to bez zastanowienia wskazał bym na John'a Cenę, który jest twarzą WWE oraz człowiekiem, który przed niczym się nie cofa. Drugim zapaśnikiem, z którym ciężko mi się walczyło jest oczywiście mój przyjaciel Rey Mysterio, ikona WWE oraz legenda latynosów. Spędziłem z nim wspaniałe momenty w ringu i mam nadzieję, że już niedługo również się spotkamy w jednym narożniku''.

Co chcesz osiągnąć w WWE?

''Jako dziecko dorastałem oglądając i podziwiając japońskie i meksykańskie organizacje i nigdy nie pomyślałbym, że w przyszłości to ja będę stanowił czynnik w zapasach. W ciągu najbliższych lat mam nadzieję, że kilkukrotnie będę mistrzem WWE''.

W przeszłym tygodniu rozmawiałeś z Vickie Guerrero na temat jej zmarłego męża. Czy byłeś jego fanem?

''Tak. Dorastałem oglądając Eddiego w akcji. Widziałem go kilka razy, zanim przybył do WWE, ponieważ przez kilka lat występował w Meksyku w Ciudad Juarez. Eddie, to najpopularniejszy zapaśnik w Meksyku''.

- Poniżej przedstawiamy pojedynki, które odbędą się dziś podczas gali PPV Survivor Series, która odbędzie się w Bostonie:

*WWE Title Match
Big Show vs. Randy Orton

*World Heavyweight Title Match
Alberto Del Rio vs. John Cena

*5-on-5 Traditional Elimination Match
Cody Rhodes, Goldust, The Usos & Rey Mysterio vs. Seth Rollins, Roman Reigns, Dean Ambrose, Jack Swagger & Antonio Cesaro

*7-on-7 Traditional Elimination Match
Cameron, Naomi, Natalya, Eva Marie, Jo Jo & The Bella Twins vs. AJ Lee, Tamina Snuka, Alicia Fox, Kaitlyn, Summer Rae, Rosa Mendes & Aksana

*WWE Intercontinental Title Match
Curtis Axel vs. Big E Langston

*Erick Rowan & Luke Harper vs. Daniel Bryan & CM Punk

*Kickoff Pre-show Match
Kofi Kingston vs. The Miz

-Poniżej przedstawiamy nagrania wideo promujące 3 pojedynki, które odbędą się podczas niedzielnej gali PPV Survivor Series:
Big Show vs Randy Orton, Alberto Del Rio vs John Cena oraz CM Punk & Daniel Bryan vs Eric Rowan & Luke Harper:





- Poniżej przedstawiamy wideo, na którym IC Champion Big E Langston ukazuje swoją demonstracyjną siłę min. wyładowuje się na John'ie Cenie oraz Alberto Del Rio. Big E również wypowiada się na temat przejścia z Heel'a na Babyface'a:

1 Response to "Curtis Axel wypowiada się na temat dwóch gwiazdy NXT, Alberto Del Rio udziela wywiadu(Pojedynek z Ceną, Kto przybędzie do WWE, Najtrudniejszy przeciwnik, Co chce osiągnąć, Eddie Guerrero), Survivor Series pojedynki, Wideo promujące 3 pojedynki, które odbędą się podczas SS, Big E Langston ukazuje swą dominację"

Prosimy nie używać wulgaryzmów.