Wrestling24- #1



Witam wszystkich serdecznie w pierwszym numerze magazynu Wrestling24. A o to co ujrzycie w pierwszym numerze:
- Omówienie  WWE Battleground 
- Krótka biografia Kevina Nasha 
- Wywiad z Rafałem Tomasiakiem
- Linki do najnowszych gal wrestlingowych
_________________________________________________________________________________

Drodzy czytelnicy! 

Może na początek coś o mnie..nazywam się Dawid mam 16 lat i mieszkam w Piastowie(obok Warszawy). Wrestlingiem interesuje się od 2008 roku. Już od samego początku stało się to ważną częścią mojego wolnego czasu  i do dnia dzisiejszego jest to moje ulubione hobby. Federacje które kocham ponad życie to ECW i WCW, mógłbym codziennie oglądać stare gale tych organizacji i nigdy mi się nie znudzą. Aktualnie śledzę  trochę Indy i Lucha a jeśli chodzi o WWE i TNA to  tylko ich PPV są godne mojej uwagi. Od kilku lat trochę się udzielałem na różnych stronach, aż wreszcie trafiłem na Tight Wrestling. Oficjalnie mogę powiedzieć że jestem w redakcji tego portalu i z wielką radością będę tutaj pisał. Postanowiłem założyć magazyn Wrestling24..od dawna nikt nic takiego nie robi, więc mam nadzieje że niektórym to się spodoba i z chęcią będę czytać kolejne wydania. A więc zaczynamy!!!

______________________________________________________________________________

WWE BATTLEGROUND 2013

Dolph Ziggler defeated Damien Sandow - Nic nadzwyczajnego, ale czegoż  można się spodziewać po walce, która nawet nie jest transmitowana w TV. Szkoda mi Zigglera stał się znowu  zwykłym mid carderem i nie prędko  zobaczymy gp  z powrotem w main evencie...

Alberto Del Rio (c) defeated Rob Van Dam (with Ricardo Rodriguez) by submission - Całkiem przyzwoity  mecz na początek gali. Niestety wielkim minusem tego pojedynku było to że był strasznie wolny..widać że strony Rob'a że lata robią swoje. Ogólnie ze strony RVD widzieliśmy kilka fajnych spotów (akcji), ze strony Alberto też nie było najgorzej, więc ogólnie walka nie najgorsza. Boli najbardziej fakt że w tej walce był na szali pas wagi ciężkiej. Tytuł od kilku miesięcy otwiera gale WWE..to woła o pomstę do nieba!! Dać wiarę, że kiedyś to był najważniejszy tytuł w WCW. Dobra wiadomość jest taka że teraz czeka nas walka ADR vs Cena, dzięki czemu tytuł WHC trochę zyska więcej prestiżu. 

The Real Americans (Jack Swagger and Antonio Cesaro) (with Zeb Colter) defeated Santino Marella and The Great Khali (with Hornswoggle) - Ech..walka kiepska, ale czego mogłem się po niej spodziewać? Taka walka mogłaby spokojnie odbyć się na Smackdown, ale niestety oglądaliśmy to na PPV. Jedyny fajny moment to jak Cesaro kręcił się w koło z ponad 2 metrowym Khalim, wyglądało to dosyć efektownie :)

Curtis Axel (c) (with Paul Heyman) defeated R-Truth - Squash..szkoda mi trochę Trutha, ale niestety nie mógł wygrać w tym pojedynku. Axel jest ostro promowany i nie możliwe by  było żeby przegrał. Walka średnia, ale dało się obejrzeć. 

AJ Lee (c) (with Tamina Snuka) defeated Brie Bella (with Nikki Bella) - Niestety div nie oglądam, więc tu się nie wypowiem : )

Goldust and Cody Rhodes (with Dusty Rhodes) defeated The Shield (Roman Reigns and Seth Rollins) (with Dean Ambrose) - To starcie zaskoczyło mnie pozytywnie, bardzo przyjemnie się to oglądało.  Super zabookowana końcówka, to końca mieliśmy sporo emocji i nie wiadomo kto zwycięży. Miejmy nadzieje że teraz Cody dostanie wreszcie tego title shoota, bo co jak co, ale jemu to on się należy

Bray Wyatt (with Luke Harper and Erick Rowan) defeated Kofi Kingston - Kolejny squash, wiadomo było że Kofi nie ma szans. Rodzina Wyattów, a w szczególności Bray są kreowani na potężną stajnie, co mnie bardzo cieszy gdyż bardzo podobają mi się ich gimmicki. 

CM Punk defeated Ryback (with Paul Heyman) - Strasznie się zawiodłem na tym pojedynku..spodziewałem się całkiem niezłego meczu z dużą ilością efektownych spotów, a w zamian dostałem 15-minutową kaszane z beznadziejnym zakończeniem. Punk wygrywa po blow job, really? Tak chcą promować wielkiego, silnego Rybacka, którego rzekomo przeciwnikiem na WM 30 ma być Goldberg....kiedy tu logika? Mam nadzieje że w ich starciu na HIAC ujrzymy lepsze widowisko, bo to co teraz zobaczyłem to było gówno! 

Daniel Bryan vs. Randy Orton ended in a no contest - Miłe zaskoczenie, nie spodziewałem się tak ciekawej walki. Może dla niektórych się nie podobała, ale mi jakoś  przypadła  do gustu i z przyjemnością  poświęciłem czas na jej obejrzenie. Fajnie rozpisana końcówka z Amstrongiem i Big Showem. 

Podsumowując gala nie była zbyt dobra. Może troszkę lepsza od Night Of Champions, ale wciąż daleka od ideału. W ostatnich miesiącach WWE znowu troszkę obniżyło loty, ale myślę że im bliżej Survivor Series, tym będzie ciekawiej..
______________________________________________________________________________

REKLAMA 

Zapraszamy do lajkowania Tight-Wrestling na facebooku! https://www.facebook.com/pages/Tight-Wrestling/178422468912180?fref=ts

Dołącz też do naszej grupy na fejsie! https://www.facebook.com/groups/234452886712043/?fref=ts

Uwaga mam do sprzedania cd z wrestlingiem! O to jakie gale posiadam:
- Wszystkie PPV Extreme Championship Wrestling lata 1997-2001 (wszystko na około 7-8 płytkach)
- Wszystkie PPV TNA lata 2004-2009
- Wszystkie WCW Nitro z lat 1997-1998
- WWE The Best Of WCW Monday Nitro HD! 
- Wrestlemanie od 13 do 24

Cena jednego cd do uzgodnienia, zainteresowanych proszę o kontakt na dawid160497@wp.pl 

KONIEC REKLAMY

_____________________________________________________________________________

Biografia 

Do mojego magazynu postanowiłem dodać dział biografię! W każdym numerze będą pojawiać się krótkie życiorysy...w dzisiejszym wydaniu poznacie Kevina Nasha.


Kevin Scott Nash - Urodził się 9 lipca 1959 roku. Amerykański wrestler i aktor, aktualnie ma podpisany kontrakt z WWE. Kevin walczył pod różnymi pseudonimami, ale jest przede wszystkim znany jest ze swojego prawdziwego imienia  w World Championship Wrestling ( WCW ) i Total Nonstop Action ( TNA ), natomiast w  World Wrestling Federation / World Wrestling Entertainment / WWE  większość zna go pod ring namem Diessel.
Podczas występów w  WWE , WCW i TNA , Nash zdobył łącznie 21 tytułów mistrzowskich. Jest sześciokrotnym mistrzem świata, 5 razy zdobył WCW World Heavyweight Championship i tylko jeden raz WWF Championship . Był najdłużej panującym mistrzem WWF w 1990 roku  tytuł trzymał aż 358 dni. W swojej karierze sporo osiągnął w  dywizji Tag Team, razem posiadał dwanaście tytułów mistrza  świata tag team. Inne tytuły które dzierżył Nash to:  WWF Intercontinental Championship, 2-krotny TNA Legends Champion .W 1998 wygrał turniej WCW World War 3. Kevin był członkiem grupy The Kliq, która składa się z Shawna Michaelsa , Triple H , Scott Halla i Sean Waltman'a. Jest on również jednym z trzech członków założycieli New World Order ( nWo ) wraz z Hulk Hoganem i Scott Hallem. 

W następnych numerach będą pojawiały się bardziej obszerne biografie, jeśli chcecie poczytać o jakiś swoich  ulubionych zawodnikach, piszcie na e-maila : )

______________________________________________________________________________

Wywiad z Rafałem Tomasiakiem!


1. Od kiedy udzielasz się/działasz na polskiej scenie wrestlingowej?

Rafał FH: Nie pamiętam dokładnie kiedy to się zaczęło, ale prawdopodobnie był to rok 1998. W 1996 i 1997 przesiadywałem już w kafejkach internetowych i ściągałem na dyskietki (!) pełne strony poświęcone wrestlingowi by później w domu przeglądać to wszystko offline. W 1999 roku założyłem swoją stronę The Bottom Line (początkowo był to sklepik z kasetami) więc wydaje mi się, że zacząłem się udzielać na Hydeparku WF właśnie w 1998 roku. Miałem pewnie dużo do powiedzenia ponieważ już wtedy zgromadziłem pokaźną kolekcję kaset z galami PPV i tygodniówkami (obecnie jest to kilkaset kaset i ponad tysiąc płyt CD/DVD), opanowałem terminologię i zakulisowe kwestie więc po prostu wiedziałem o czym piszę. Zaczęło się od WrestleFans (WCW Fans), pamiętam też stronę WWF Polska Strefa, potem było Attitude, Wrestling 24H i The Bottom Line (która trochę z boku, ale do dzisiaj funkcjonuje).


2. Za co tak naprawdę lubisz wrestling?

Za wszystko po trochu, śledzę ten temat ponad 22 lata i najpierw wciągnęły mnie widowiskowe walki, kolorowe gimmicki i niespotykane nigdzie indziej akcje, później oprawa gal, doskonała grafika w mainstreamie oraz realizm ECW. Następnie zacząłem doceniać utalentowanych wrestlerów. Gdy w 1996 czy 1997 obejrzałem po raz pierwszy galę ECW Hardcore TV to faktycznie było to coś zupełnie innego niż produkt oferowany przez WWF czy WCW. Co ciekawe, nigdy nie marzyłem o tym by zostać wrestlerem, nie kręci mnie to, nie mam też parcia na szkło i niezbyt lubię błyszczeć na pierwszym planie. Chciałem jednak być jakoś związany z tym biznesem bo to po prostu moje hobby i pasja, a od dobrych kilku lat również praca. Staram się przez te wszystkie lata podchodzić do siebie, fanów i do wrestlingu zachowując zdrowy rozsądek. Jeżeli trzeba patrzę na wrestling jak na pracę, ale w wolnym czasie zmieniam się w zwykłego fana, który co tydzień śledzi gale telewizyjne:)


3. Czy uważasz że "markowanie" to najlepszy okres dla fana rozrywki sportowej?

To zależy od wieku. Dzisiaj świetnie wspomina mi się początki oglądania wrestlingu, lata 1991-1993, żadnego internetu, spoilerów, przecieków, tylko czekanie z wypiekami na twarzy na kolejny odcinek Superstars, Challenge, All-American Wrestling, Saturday Night itd. Jako mark chłonąłem każdą minutę wrestlingu na Sky One, Tele 5, Eurosporcie, później RTL2 i DSF. Markowanie to fajny czas, kiedyś trwało to kilka lat, dzisiaj pewnie kilka dni lub tygodni:) Za najlepszy okres dla fana rozrywki sportowej uznałbym jednak czas w którym poznaje się sekrety tego biznesu, przestaje się markować, nadal jednak ogląda się gale i nabiera jeszcze większego szacunku dla wrestlingu śledząc ten temat zarówno od strony telewizyjnej jak i zakulisowej.


4. Jakie były powody twojego odejścia z attitude?

To był chyba rok 2006 lub 2007 i powód jest dosyć prosty, zaczęliśmy z Pawłem wspólnie pracować nad WWE i uznaliśmy, że byłoby dobrze gdybyśmy wywodzili się jednego portalu. Nie będę wdawał się w szczegóły bo to nie ma sensu, ale taki przebieg spraw był nieunikniony. Pamiętam, że już w 2004 czy 2005 roku "promowałem" start emisji TNA na Eurosporcie zarówno na Attitude jak i WrestleFans, nie stanowiło to wtedy większego problemu. Rozstałem się z Attitude w zgodzie bo raczej nigdy nie byłem człowiekiem, który robi jakieś niepotrzebne problemy, zawsze dążyłem i dążę do zdrowej sytuacji na PSW.


5. Jak pewnie niektórzy wiedzą, komentowałeś kiedyś TNA na Eurosporcie, chciałbyś czasem ponownie zasiąść przed mikrofonem?

Mógłbym spróbować, ale nie jest to dla mnie najważniejsza rzecz, mamy już doświadczoną parę komentatorów która robi to tydzień w tydzień od kilku lat więc trudno byłoby im dorównać. Gdyby jednak nadarzyła się kiedyś taka okazja to czemu nie. Lubię jednak swoją pracę w Extreme Sports, chociaż pochłania ona masę czasu, gdybym miał wybierać między tłumaczem lub komentatorem to zdecydowanie stawiam na tłumacza bo "mam na to papiery"


6. Skąd pseudo FuckHead 3:16?

Praktycznie już od lat nie używam tego nicku. Gdzieś tam przewija się jeszcze "Rafał FH", ale skrót rozwijam dzisiaj jako "Freakin' Head" Jeśli chodzi o "3:16" to wiadomo, zawsze byłem markiem Austina:) Gdyby w tamtym czasie ksywki "Austin 3:16" lub "Stone Cold" były wolne to pewnie bym z nich skorzystał. Długo też myślałem nad "Austin Stevens", ale coś mi w niej nie pasowało:) Co do "FuckHeada" to chyba w 1999 (może 1998) chciałem stworzyć ksywkę z pazurem, która będzie niegrzeczna i ostra oraz będzie łączyła wrestling z muzyką jakiej słucham. Tak się składa, że byłem/jestem fanem zespołu Nine Inch Nails, w 1994 roku zespół ten wydał płytę "The Downward Spiral", a na singlu "Closer" znajdował się remiks "March of the Fuckheads" (muzycznie to nic szczególnego), który tytułem nawiązywał do kawałka "March of the Pigs". Spodobało mi się i tak zostało:) Teledysk do "March of the Pigs" można obejrzeć tutaj - http://www.youtube.com/watch?v=PL72Tyxe1rc


7. Planujesz wyjazd na Wrestlemanie 30?

Tak, planuję gdyż po prostu cały czas jestem fanem, a tego jednego tygodnia w roku nie zapomina się przez całe życie:) W sierpniu poczyniłem już w tym temacie pierwsze kroki korzystając z oferty o nazwie "WrestleMania Travel Package". Ceny w tym roku były znośne i za jednym zamachem można kupić wszystko czego potrzeba na taki wyjazd, oczywiście poza biletami lotniczymi. Wiadomo, Nowy Orlean to nie Nowy Jork ani Miami, ale spodziewam się świetnej atmosfery. Nic nie jest w stanie zastąpić emocji i ekscytacji związanej z WrestleManią, Hall of Fame, Axxess, RAW itd. Taki tydzień w roku jest tylko jeden i każdy znajdzie coś dla siebie, dodam iż na dniach będziemy kupować bilety na ROH "Supercard of Honor VIII" bo warto ten show zobaczyć. Karta WM30 również powinna być mocna więc nie pozostaje nic innego jak czekać na święto każdego fana wrestlingu:)


8. Czym się zajmujesz oprócz tłumaczenia dialogów na Extreme Sports Channel?

Pracuję jeszcze w serwisach i miesięcznikach związanych z cyfrową telewizją satelitarną i naziemną. Kiedyś pisałem w SAT Kurierze, a teraz w TV-Sat Magazynie i od czasu do czasu w różnych mniejszych serwisach. Od ok. 2 lat w Polsce na topie jest temat DVB-T więc w kółko trzeba pisać o nowinkach, plotkach i zapowiedziach związanych z naziemną tv cyfrową. Zawsze lubiłem telewizję satelitarną więc nie zmuszam się do pracy tylko robię to co lubię.


9. Oprócz wrestlingu, interesujesz się...?

Analogową oraz cyfrową telewizją satelitarną (jestem maniakiem BSkyB z lat 90-tych, Sky Multi-channels, Sky Digital itd.), lubię MMA i boks. Od 1992 roku oglądam NBA, najpierw oczywiście kibicowałem Chicago Bulls, później trochę też Phoenix Suns z Barkleyem, następnie Los Angeles Lakers, a od dobrych kilku lat markuję Miami Heat. W miarę regularnie oglądam mecze Premier League i Primera Division, w naszej Ekstraklasie kibicuję Koronie Kielce, ale w tym sezonie grają tragicznie, hehe. Jeżeli chodzi o filmy to oglądam głównie horrory, thrillery i sci-fi, na pamięć znam serial Twin Peaks i wszystkie związane z nim niuanse:) Co do muzyki to stawiam na cięższe brzmienia - od dobrego rocka, przez hard rock po różne odmiany metalu.


10. Masz jakieś swoje marzenia? :) )

Generalnie nie mam marzeń typu "chcę trafić szóstkę w Lotto i wygrać kilka milionów" chociaż oczywiście zdarza mi się zagrać:) Nie będę też prawił banałów o zdrowiu i szczęściu:) Chciałbym kiedyś wpaść do Los Angeles, chciałbym wrócić na Florydę, chciałbym aby Extreme Sports zaczął wreszcie nadawać w HD, hehe. Fajnie byłoby też mieć wehikuł czasu i cofnąć się np. do 1990 roku. Podstawa to spełniać marzenia bo tylko wtedy życie staje się naprawdę wyjątkowe. Dzięki za wywiad i pozdrawiam.
 ________________________________________________________________________________

Wrestling Torrents

Podaje nowiutkie torrenty z dużą ilością seedów, dzięki czemu z łatwością ściągniecie plik!

WWE Battleground PPV 2013-

_________________________________________________________________________________ 

To tyle w dzisiejszym wydaniu magazynu Wrestling24, był to pierwszy numer, więc jest trochę krótki i mogą być błędy. Już w najbliższym czasie numer nr 2 w którym zobaczycie między innymi:
-Podsumowanie TNA Bound For Glory 2013
- Pierwsza audycja audio, w której porozmawiamy o polskim backyardzie z gościem specjalnym!
- Newsy ze sceny niezależnej
- Obszerne biografie 2-óch zawodników

I wiele innych!!!!!!!!

2 Responses to "Wrestling24- #1"

  1. Całkiem ciekawy wywiad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że ci się spodobał i zachęcamy do promowania magazynu :)

      Usuń

Prosimy nie używać wulgaryzmów.