Magnus udziela wywiadu na temat: Bycie członkiem Main Event Mafii, ulubiony pojedynek, Jeff Hardy wziął udział w Omega Championship Wrestling, Ted DiBiase Jr udziela wywiadu, Zapowiedź Main Event, AJ Styles udziela wywiadu na temat Kurt'a Angle i więcej

magnus
-TNA Superstar Magnus niedawno udzielił wywiadu dla Challenge.TV, w którym wypowiedział się na temat bycia częścią Main Event Mafi.

''Jest, to wielki zaszczyt. Kiedy zostałem po raz pierwszy wprowadzony do Main Event Mafi, to byłem bardzo zaskoczony oraz szczęśliwy. Kiedy dotarło do mnie, że będę w jednej grupie z takimi świetnymi zapaśnikami jak STING i KURT ANGLE, to nie wiem jak mam wyrazić emocje, które wtedy czułem. Następnie dołączyło do nas 2 chłopaków, którzy wspierali nas w wywiadach i nie ma wątpliwości, że przyjście Samoa Joe do Main Event Mafii było świetnym posunięciem. Współpraca z Samoa od razu spodobała mi się, ponieważ ten zapaśnik preferuje styl technika, który bardzo mi się podoba''.

Jaki jest twój ulubiony pojedynek, w którym wziąłeś udział:

''Jestem pewien, że moim ulubionym pojedynkiem jest Bound For Glory Series Finał, czyli mój pojedynek z AJ Styles'em. Z tego pojedynku jestem bardzo dumny i bardzo dobrze mi się współpracowało w ringu z AJ Styles'em''.

-TNA Superstar Jeff Hardy wziął udział w sobotnim Live Evencie Omega Championship Wrestling, które miało miejsce w Północnej Carolinie. Jeff Hardy wystąpił jako zamaskowany zapaśnik.

-Poniżej przedstawiamy nagranie wideo, na którym znajduje się Ted DiBiase Jr, który uczestniczył w turnieju FWE pt''Open Weight Grand Prix Tournament''. Ted wypowiada się, dlaczego postanowił wziąć udział w turnieju FWE oraz o swojej przyszłości.


-Poniżej przedstawiamy pojedynki, które odbyły się podczas najnowszego odcinka WWE Main Event w Kansas City:

Dolph Ziggler vs Dean Ambrose o pas USA

3MB vs Tons of Funk & Santino Marella

R'Truth vs Damien Sandow

Fandango vs The Great Khali

Dark Match: Prime Time Players vs El Locals

-Gwiazda MTV Jersey Shore oraz były talent TNA iMPACT Wrestling Angelina Pivarnick niedawno udzieliła wywiadu dla Riv and Landin of Asked.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze wątki.

*Wypowiedź na temat szkolenia przez Hulk Hogana, Robbie E i Kurt Angle

*O pojawieniu się w organizacji 3 lata temu


*Na zakończenie dodała, że Hulk Hogan był jej ulubionym bohaterem z dzieciństwa.


-TNA Superstar AJ Styles niedawno rozmawiał z Mike Riker'em i Dave Legreca dla stacji SiriusXN Busted Open. W wywiadzie dowiemy się kilka ważnych informacji na temat ponownego włączenia AJ Stylesa do walk wieczoru TNA iMPACT Wrestling.

''Czuję się świetnie. Najlepsze jest, to że podczas walk wieczoru za każdym razem fani TNA iMPACT Wrestling świetnie mnie wspierają. Fani wiedzą co AJ Styles planuje, a nie tak jak kiedyś iż byłem postacią bardzo tajemniczą. Wiedzą czego mogą się spodziewać ode mnie oraz wiedzą kim jestem i od momentu mojej przemiany nie udało mi się skłamać. Fani wiedzą kim jestem i co zrobię podczas Bound For Glory. Kiedy zmierzam do ringu, to tłum szaleje na moim punkcie co mnie bardzo nakręca. Niesamowite uczucie''.

AJ Styles wypowiedział się na temat włączenia Kurt Angle do TNA Hall of Fame:

''Kurt jest świetną maszyną, która zasłużyła na to, aby został wprowadzony do Hall of Fame. Jest on jednym z najlepszych zapaśników na świecie i posiada wszystko. Świetnie posługuje się mikrofonem, a to co robi w ringu jest nieziemskie. Od samego początku byłem za wprowadzeniem Kurt Angle do Hall of Fame. Prócz Kur'a do Hall of Fame powinien został wprowadzony prezes Main Event Mafii Sting, który po przez lata pracy w profesjonalnych organizacjach zapaśniczych stał się ikoną wrestlingu''.

0 Odpowiedź "Magnus udziela wywiadu na temat: Bycie członkiem Main Event Mafii, ulubiony pojedynek, Jeff Hardy wziął udział w Omega Championship Wrestling, Ted DiBiase Jr udziela wywiadu, Zapowiedź Main Event, AJ Styles udziela wywiadu na temat Kurt'a Angle i więcej"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.