Droops: Audycje Turek & Droops - Wywiad




Tym razem zapraszam na wywiad z drugą połową Audycji Turek & Droops-Droopsem!


1. Kto jest twoim ulubionym wrestlerem, oraz kto jest twoją ulubioną divą?
 Witam. Jeszcze przed odpowiedzią na pierwsze pytanie dziękuję za propozycję wywiadu. Można powiedzieć, że nie mam jakiegoś jednego swego faworyta. Postać Umagi zachęciła mnie do oglądania wrestlingu. Był to bardzo wyrazisty i utalentowany zawodnik, który niestety już zszedł z tego świata... Obecnie imponuje mi wielu zawodników takich jak Chris Jericho, RVD, Aero Star, nieśmiertelny Jun Kasai i wielu innych. Jeśli chodzi i divy... Kurcze, to określenie zbytnio kojarzy mi się z WWE, dlatego wolę mówić po prostu zawodniczki. WWE nie zawsze stawia na umiejętności ringowe swoich pań, co oczywiście jest dziwne, lecz mamy tam perełki takie jak Paige, czy Aj Lee. Warto sięgnąć również po walki kobiet z innych części świata i zobaczyć co w ringu robiły Manami Toyota, Aja Kong, czy Kyoko Inoue.


 2. Jaką byś chciał zobaczyć walkę podczas WrestleManii 30?
 Na pewno dobrą, i to nie jedną taką. Nie zawsze jestem zwolennikiem powrotów legend do ringu, a to na WrestleManiach się zdarza. Pojedynki z legendami mają napędzić rynek bo wiadomo, że jak ktoś powraca to od razu zaczyna się produkcja nowych koszulek i różnego rodzaju gadżetów. Zdecydowanie wolę oglądać walki zawodników, którzy regularnie pojawiają się w ringu ponieważ to oni zazwyczaj prezentują dobrą formę (ok, wyjątkiem jest Undertaker, który jest geniuszem). Chętnie zobaczyłbym walkę np. Dolpha Zigglera z CM Punkiem. Zapewne poradziliby sobie znakomicie.


3. Kto według ciebie zasługuję na pas wagi ciężkiej i pas WWE?
 Roster WWE jest bardzo szeroki i jest w kim wybierać. Często powtarzam, że Dolph Ziggler powinien zgarnąć w WWE wszystko co można. Proszę na niego popatrzeć - świetny w ringu, przy mikrofonie również, ma odpowiedni wygląd, fani reagują na jego postać należycie, więc czego chcieć więcej? Podobnych zawodników jest wiele więcej - CM Punk, Daniel Bryan, Tyson Kidd, Antonio Cesaro, Dean Ambrose...


4. Czym zajmujesz się w życiu oprócz wrestlingu?
 Swoje życie głównie poświęcam wrestlingowi i wszystkiemu co się z nim wiąże, lecz samymi zawodowymi zapasami człowiek nie żyje. Od roku pracuję jako promotor audycji radiowych o różnej tematyce (nie ma to nic wspólnego z Audycjami Turek & Droops). Poza tym uprawiam różne sporty - biegi, różnego rodzaju ćwiczenia, raz za czas zagram w golfa, przez krótki czas trenowałem submission MMA, a jeszcze przed poznaniem wrestlingu zawodowo zajmowałem się strzelectwem sportowym. To była moja prawdziwa miłość, odwzajemniona zresztą ponieważ każde zawody kończyły się jakimś miejscem na podium. Jak większość ludzi lubię poznawać ciekawych ludzi i dobrze się bawić.


 5.Wolisz większe federacje takie jak WWE, TNA itp., czy raczej jakieś mniejsze?
Wielkość federacji nie ma dla mnie znaczenia. W WWE duży nacisk kładzie się na choreografię, co strasznie przyciąga, ponadto zazwyczaj feudy o główne pasy mają ciekawą i solidną podstawę. Właśnie w takich programach wymusza się na wrestlerach pokazać to, jak radzą sobie pod względem aktorskim. Oczywiście jesteśmy tam niekiedy świadkami pięknych walk, które przechodzą do historii. TNA nie oglądam, federacja ta zniechęciła mnie do siebie może z 2-3 lata temu i jakoś nie mam ochoty, ani nawet czasu do powrotu do oglądania jej. Lubię oglądać AAA, czyli dużą federację z Meksyku, ale też NJPW, która też jest duża tyle że to już Japonia. Nie stronię od średnich, takich jak BJW, CZW i małych, czyli PWG. Byłem na trzech galach największej federacji świata (WWE oczywiście) i jednej DDW, która nie jest duża, dlatego mam pewne porównanie. I w WWE i w DDW dzieją się rzeczy, dla których warto przemierzyć kawałek drogi. W niemal każdej federacji możemy poczuć wyjątkowy klimat i znakomicie się bawić.

  
6. Od kiedy i, dlaczego zajmujesz się wrestlingiem?
Wrestling po raz pierwszy zobaczyłem w 2007 roku, więc w sumie niedawno temu. Od pierwszej walki, widowiskowej zresztą, wszystko się zaczęło. Po przyjściu do domu (bo u kolegi to oglądaliśmy) szukałem tego w internecie. Śledziłem kolejne walki i pełne gale, szukałem informacji na czym to dokładnie polega - wciągnęło mnie to na maksa ze względu na dynamikę akcji i ciekawe sytuacje. Z czasem sięgałem po mniejsze federacje, zarejestrowałem się na wówczas największym forum o wrestlingu w Polsce i chciałem zacząć tam działać by ciągle zgłębiać wiedzę na temat tej wspaniałej rozrywki sportowej. Z czasem stałem się tam administratorem, potem poświęciłem się całkowicie audycjom, które dały mi wiele możliwości, o których ludzie z nawet kilkunastoletnim "fanowskim" doświadczeniem mogą pomarzyć. Kto w końcu miał możliwość spotkać się z gwiazdami WWE na umówionym spotkaniu (nie mówię o niczym przypadkowym). Właśnie przede wszystkim ta sytuacja uświadomiła mi i Turkowi, że możemy zdziałać jeszcze więcej, spełniać swoje marzenia i właśnie to teraz robimy, a może w przyszłości wskoczymy jeszcze wyżej by pokazać wszystkim, którzy nie robią nic, a myślą że są najmądrzejsi, że Turek i Droops wiele poświęcają i czasu i pieniędzy by jakoś wypromować pro-wrestling w Polsce bo to jest nasza misja, pasja i życie. Oj, chyba nieco zboczyłem z tematu 


7. Skąd wziął się pseudonim 'Droops'?
 Pseudonim Droops wymyśliłem całkiem przypadkowo i sam w sobie nie ma on żadnego znaczenia. Podczas rejestracji na forum, o którym wspomniałem wcześniej potrzebny mi był jakiś login, nie potrafię wytłumaczyć dlatego ubzdurałem sobie akurat Droops'a.


8. W co lubisz grać na komputerze, oraz co lubisz oglądać w telewizji?
 Obecnie nie mam czasu by grać w cokolwiek i w najbliższym czasie nie zanosi się na to, by coś się zmieniło. Kiedyś lubiłem takie klasyki jak GTA, Need for Speed, czy Heroes. Telewizji raczej też nie oglądam, ale jeśli już to same komedie i programy informacyjne.

  
9. Kto był twoim idolem w dzieciństwie?
 Staram się nikogo nie nazywać swoim idolem. Zawsze jednak starałem i staram wzorować się na ludziach szczególnych, jak każdy zresztą. Jestem osobą wierzącą i nie wstydzę się tego, ba! To powód do dumy w moim mniemaniu, dlatego też w szczególności starałem słuchać słów Jana Pawła II, wielki człowiek.


 10. Byłeś kiedyś na gali WWE w Polsce?
 Tak jak już wcześniej napisałem - byłem na wszystkich galach WWE w Polsce dotychczas i wspominam te chwile bardzo pozytywnie, mimo że dwukrotnie musiałem przebrnąć przez niemal całą Polskę. Opłacało się to jednak ponieważ za każdym razem zabawa była znakomita i pozostały w mej głowie różne, ciekawe wspomnienia.

  
11. Byłeś także na spotkaniu z gwiazdą WWE Miz'em, jakim on jest człowiekiem i jak było?
Między innymi widziałem się z Mizem, lecz z nim spotkać się mógł każdy kto był tylko w odpowiednim miejscu i czasie. Jak chyba wszyscy pamiętamy The Miz przybył do Polski w celu promocji gali WWE, to wydarzenie było oczywiście mocno nagłośnione, więc pojawiło się tam sporo fanów. Ustawiła się spora kolejka i fani byli strasznie podekscytowani. Mike oczywiście być ciągle uśmiechnięty i witał każdego bardzo ciepło. Zamieniłem z nim zaledwie kilka słów, lecz mile wspominam wypad do Warszawy, przyjemne doświadczenie. 


12. Co sądzisz o "szmaceniu" pasa interkontynentalnego w WWE? 
 Patrząc w przeszłość rzeczywiście można wywnioskować, że pas Interkontynentalny w WWE stracił swoją dawną reputację. Teraz federacja ta skupia się na dwóch najważniejszych tytułach - WWE Championship oraz WH Championship, reszta jest pomijana. Moim zdaniem dobrym rozwiązaniem byłoby robienie wyrazistych feudów dla mniej znaczących pasów bo czasu antenowego można znaleźć bardzo dużo ponieważ niektóre reklamy są naprawdę zbędne. Połowa gali Main Event jest zapchana reklamami, a Superstars niemal cała. Nie wspomnę o samym Raw, czy SmackDown, gdzie powtarzane są zupełnie niepotrzebne momenty nawet po kilka razy.

 
13. Na kogo powrót do WWE czekasz najbardziej?
W lipcu doczekałem się powrotu Roba Van Dama po kilku latach, więc na kogo teraz mogę czekać? Jericho koncertuje, zrobił kolejną przerwę od WWE - na niego czekam zawsze, tak jak i na Undertakera. Nie przychodzi mi szczerze mówiąc na ten moment do głowy żadne wielkie nazwisko. Mogę jednak powiedzieć, że czekam na powrót... Evana Bourne. Tak, dokładnie na niego. Jest to potwornie utalentowany zawodnik. Już dawno temu został dwukrotnie zawieszony i doznał potwornej kontuzji, kibicuję mu i życzę jak najlepiej. Myślę, że w telewizji pojawi się niebawem i to w świetnej formie i cóż, mogę mieć nadzieję, iż WWE zacznie Go bardziej doceniać. 


14. Fani bardzo chcieli żebyście komentowali gale WWE live, będziecie kiedyś się starali to zrobić z 'Turkiem'?

Fani rzeczywiście często o to pytają, a my odpowiadamy, że to na ten moment niemożliwe. Na ten moment jeszcze nie jesteśmy na to gotowi. Każdemu lub zdecydowanej większości wydaje się, że komentarz jest bardzo łatwą rzeczą - nic bardziej mylnego. Komentator nie jest dobry tylko wtedy, gdy zna wszystkich zawodników i nazwy akcji, naprawdę. To, co napisałem jest kroplą w morzu, na dobry komentarz bowiem składa się wiele, różnych czynników, o których wielu nie ma pojęcia. Wraz z Turkiem zawsze staraliśmy się robić wszystko jak najlepiej, zawsze dajemy z siebie wszystko w każdym projekcie. Nie robimy nic ani na siłę, ani bez przygotowania. Nie jesteśmy z tych, którzy są w gorącej wodzie kąpani ponieważ jak to się mówi - "Gdy się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy". Ci, którzy znają mnie i Turka powinni wiedzieć, że lubimy zaskakiwać fanów i w przyszłości zapewne zrobimy to jeszcze nieraz, uwierzcie mi.

Dzięki za wywiad!
Również dziękuję bardzo za wywiad Tobie, całej ekipie oraz czytelnikom. Do usłyszenia na kolejnej Audycji Turek & Droops!

 

0 Odpowiedź "Droops: Audycje Turek & Droops - Wywiad"

Prześlij komentarz

Prosimy nie używać wulgaryzmów.