Bully Ray udziela wywiadu: BFG 2013, Ile lat będzie w TNA, Co zrobić aby poprawić sytuację w TNA, Podpisanie kontraktu z Hulk Hogan'em

Bully-ray
TNA World Heavyweight Champion Bully Ray pojawił się w Busted Open Radio, które prowadzi Doug Mortman i Dave LaGreca w celu promowania jutrzejszego TNA PPV Bound For Glory 2013. Poniżej przedstawiamy najważniejsze wątki z wywiadu:

Bound For Glory, to najważniejsze PPV w TNA:

''Nie wiem, jak to jest. Kiedy wybieramy się na arenę, aby wystąpić jako zapaśnicy, a widzimy iż wszystkie miejsca są zajęte, to z jednej strony ogarnia nas niepokój, a z drugiej strony cieszymy się, że TNA ogląda duża liczba osób i przybywamy dla nich, aby pokazać to co najlepsze w zapasach. Nie jestem Promotorem TNA, nie jestem odpowiedzialny za reklamowanie TNA, nie działam za biurkiem w TNA, ani nie jestem odpowiedzialny za organizację TNA iMPACT Wrestling, ale jedno wiem, że musimy znaleźć sposób, dzięki któremu ludzie będą przychodzić oglądać i podziwiać nas za to co robimy i kim jesteśmy. My, czyli zapaśnicy skupiamy się na tym co mamy do wykonania i robimy to jak najlepiej''.

Jesteś już starszym zapaśnikiem:

''Nigdy nie myślałem, że tak długo będę pro-wrestlerem. Mój sukces w branży, który udało mi się osiągnąć na prawdę był dla mnie wielkim zaskoczeniem. Nie jestem tutaj, aby opowiadać o tym 
jak kocham wrestling i że to jest moje całe życie, ponieważ przybyłem do TNA iMPACT Wrestling w celu pokazania swoich umiejętności i dostaniu się na sam szczyt w organizacji. Zawodowo wrestlingiem zajmuję się już od 20 lat i liczę, że jeszcze długo będę to robić. Jestem bardzo dumny z siebie za to co uczyniłem w WWE oraz TNA. Istnieje wiele rzeczy, które mogę poprawić. TNA posiada najlepszą młodzież oraz ikony pro-wrestlingu takie jak Hulk Hogan, Sting, czy Kurt Angle oraz Jeff Hardy. Prócz nich posiadamy gwiazdy, dzięki którym fani dowiedzieli się o organizacji TNA iMPACT Wrestling, a mowa tutaj o AJ Styles, Bobby Roode, James Storm, Gunner, Kazarian, Daniels oraz X-Division Championów i Knockouts''.

W jaki sposób poprawić pozycję TNA iMPACT Wrestling:

''Mam swoje zdanie na ten temat. Wiem, co fani wrestlingu chcieli by zobaczyć w TNA. Wydaje mi się, że w TNA powinna powstać nowa era, ale nie mówię tutaj o ponownym powstaniu ECW. Najlepsze czasy World Wrestlingu przypadły w latach 80-tych, w 90-tych w ECW oraz podczas ery Attitude. Wydaje mi się, że TNA powinno włączyć kilka pomysłów z ery Attitude i ECW, ponieważ fani oczekują bardziej dojrzałego produktu''.

Hulk Hogan podpisze kontrakt z TNA:

''Chciałbym zobaczyć Hulk'a w TNA z dwóch powodów. Po pierwsze chcę stanąć z nim w ringu i kopnąć go w twarz, a po drugie Hulk jest świetnym zapaśnikiem i może być doskonałym ambasadorem TNA iMPACT Wrestling. Wszystkie media kochają Hulk Hogan'a i to on powinien 
nadal być generalnym managerem TNA iMPACT Wrestling. Więc myślę, że w TNA będzie lepiej, kiedy Hulk Hogan będzie głównym ambasadorem i pojawi się kilka zmian''.

1 Response to "Bully Ray udziela wywiadu: BFG 2013, Ile lat będzie w TNA, Co zrobić aby poprawić sytuację w TNA, Podpisanie kontraktu z Hulk Hogan'em"

  1. Fajny wywiad :D Hulk mógłbybyć ambasadorem TNA, ale tylko nim. Niech nie miesza się w creative team. Zgadzam się z Bully'm, że TNA powinno robić bardziej dojrzały i przede wszystkim ostrzejszy produkt.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy nie używać wulgaryzmów.