Czy Paul Bearer rozwiewa wątpliwości co do powrotu Taker'a?

Paul Bearer ostatnio wypowiedział się na temat przyszłości Undertaker'a. Mówi on, ze Umarlak stoczył już wiele pojedynków i dłuższy odpoczynek od wrestlingu, komu jak komu, ale jemu należy się. Undertaker dla WWE zrobił bardzo wiele i nieobecność na WM 29 nie powinna być dla nikogo zaskoczeniem. Pozostaje pytanie czy jeden pojedynek w roku, na najważniejszej scenie, wymaga aż tak wiele od zdrowia, bądź co bądź czynnego wrestlera? Ja mam nadzieję, że zobaczymy go w co najmniej jeszcze jednej walce, jak nie na tej WM to na WM oznaczonej numerem 30.

2 Responses to "Czy Paul Bearer rozwiewa wątpliwości co do powrotu Taker'a?"

  1. Świetny artykuł, ja, podobnie jak ty, mam nadzieję, że Taker jednak zawalczy. W końcuszkoda takiego Streaku :p

    OdpowiedzUsuń
  2. undertaker to gwiazda wm nie przegrał jeszcze ani jednej walki mam na dzieje że wystąpi i powalczy jeszcze kilka dobrach lat a jeśli nie to trudno ;(((

    OdpowiedzUsuń

Prosimy nie używać wulgaryzmów.